|
کدخبر: 274943

قرارداد بمب پرسپولیس تمدید نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای تمدید زودهنگام مهاجم گلزن این تیم ندارد.

فوتبال قرارداد بمب پرسپولیس تمدید نمی‌شود

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس پس از ورود به جمع سرخوشان پایتخت توانست مشکل گلزنی این تیم را حل کند. او که چهار بار پیراهن این تیم را تا پایان هفته ششم بر تن کرده است سه گل به اسم خود ثبت کرده تا در کمترین زمان ممکن تبدیل به بازیکن محبوب هواداران این تیم شود.

عملکرد درخشان او در همین بازه کوتاه زمانی با درخواست هواداران مبنی بر تمدید قراردادش همراه شد تا واکنش رضا درویش را به همراه داشته باشد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مشکلی برای تمدید قرارداد لوکادیا ندارد اما در حال حاضر که حمایت طرفداران این تیم را شاهد است نمی‌خواهد این اقدام را انجام دهد. هیجان طرفداران پرسپولیس برای نگه داشتن لوکادیا احتمال افزایش رقم درخواستی‌اش را نیز بالا برده است. از این رو مدیر عامل پرسپولیس نمی‌خواهد در چنین شرایطی پای میز مذاکره با او بنشیند.

از سوی دیگر گل محمدی هیچ صحبتی در این زمینه نکرده است و نمی‌خواهد تیمش در چنین شرایطی با بحران و چالشی جدید در رختکن روبرو شود.

گل محمدی هرگونه صحبت درباره نقل و انتقال و تمدید قرارداد را به نیم فصل موکول کرده است تا تیمش بدون حاشیه برای قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر قدم بردارد.

پرسپولیس در پایان هفته ششم با کسب ۱۴ امتیاز صدرنشین فعلی لیگ برتر است که آخرین برد خود را با دو گل لوکادیا مقابل نفت مسجد سلیمان با نتیجه دو بر یک کسب کرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر