|
کدخبر: 272440

افزایش تعداد بلیت‌های بانوان پرسپولیسی

حضور مطلوب بانوان آبی دوست در حاشیه دیدار استقلال مقابل مس کرمان باعث شد تا اتفاقات بهتری در انتظار روزهای آینده و بازی پرسپولیس باشد.

فوتبال افزایش تعداد بلیت‌های بانوان پرسپولیسی

دیدار تیم های استقلال تهران و مس کرمان روز پنجشنبه گذشته سوم شهریور با حضور بانوان در استادیوم آزادی به یک دیدار تاریخی تبدیل شد. اولین دیدار باشگاهی فوتبال کشورمان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی که با حضور جمعی از بانوان طرفدار باشگاه استقلال برگزار شد.

این دیدار که ابتدا قرار بود با فروش ۵۰۰ عدد بلیت به بانوان برگزار شود پذیرای بیش از یک هزار نفر هوادار خانم استقلالی بود. تجربه ای مثبت همراه با ورود و خروج بدون دغدغه بانوان به استادیوم آزادی موجب شده تا اتفاقات بهتری در انتظار دیدارهای آینده خانگی مسابقات پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی باشد. حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ درباره این موضوع و شرایط حضور بانوان در بازی پرسپولیس همچنین حاشیه های مربوط به دیدار قبل اظهاراتی را مطرح کرد:

حضور بانوان استقلالی در حاشیه دیدار تیم های استقلال و مس کرمان چه مشکلاتی به همراه داشت؟

شکر خدا هیچ مشکلی به همراه نداشت و ما طبق پیش بینی های قبلی که انجام داده بودیم شرایط را مهیا کردیم تا خانم ها با کمترین دغدغه وارد استادیوم شوند.

چطور؟ لطفا کمی در این باره توضیح می دهید که کلا چرا درب شرقی را برای ورود بانوان در نظر گرفته اید؟

ما درب ورودی پارکینگ ۲۱ را برای ورود بانوان در نظر گرفتیم. چون این درب در قسمت شرقی ورزشگاه آزادی نزدیک ترین درب ورودی به خروجی مترو استادیوم آزادی است. این تصمیم برای آن بود که در تجربیات قبلی هم در این زمینه موفق عمل کرده بودیم تا بانوان با طی کردن مسیر کوتاه ۱۰۰ متری از درب خروجی مترو تا درب شرقی به راحتی وارد استادیوم شوند.

قرار بود اتوبوس هایی هم برای انتقال خانمها به استادیوم به این نقل و انتقال کمک کنند. آیا اتوبوس ها به تعداد کافی بود؟

ما ده عدد اتوبوس برای انتقال خانم ها از پارکینگ شماره ۲۱ تا کاسۀ پشتی استادیوم یعنی محلی که مختص ورود خانم ها در نظر گرفته شده بود آماده کرده بودیم تا این ده اتوبوس، همه خانمها را به ورزشگاه بیاوردند و در پایان بازی هم از همان جا تا دم درب خروجی برگردانند.

هواداران-استقلال

پیش از این گفته شده بود تعداد بلیت های فروخته شده پانصد عدد است. اما تصاویر سکوی بانوان استقلال جمعیتی بیش از آن را نشان می داد! قبول دارید؟

بله درست است. ما اول ۵۰۰ بلیت در سامانه برای فروش در نظر گرفته بودیم اما با توجه به حضور جمع دیگری از بانوان و هماهنگی با مسئولان حراست استادیوم قرار شد تعداد اندکی بیش از ظرفیت پیش بینی شده به داخل استادیوم راه داده شوند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و مشکلی به وجود نیامد.

برای بازی چهارشنبه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان (نهم شهریور) باز هم همان ۵۰۰ بلیت فروخته می‌شود؟

خیر! در نظر داریم این تعداد را افزایش بدهیم. با توجه به تجربه مثبت در بازی استقلال احتمال دارد این تعداد افزایش پیدا کند.

چه تعداد به این پانصد بلیت قبلی افزوده می‌شود؟

هنوز تصمیم گیری قطعی در این باره نشده و قرار است ظرف روزهای آینده در جلسه مربوط به بازی که هر هفته برای مسابقات استادیوم آزادی در سازمان لیگ تشکیل می شود با نظر مثبت مسئولان ذیربط در این باره تصمیم نهایی اتخاذ شود و تعداد بلیت‌فروشی افزایش پیدا کند.

هواداران-استقلال-مس

نگران نیستید که افزایش تعداد بلیت با واکنش بانوان استقلالی مواجه شود؟

به هر حال این عزیزان هم باید شرایط ما را درک کنند. چون ورود طرفداران استقلال به عنوان اولین تجربه ما محسوب می شد، نمی‌توانستیم ریسک کنیم اما با توجه به ملاحظات و مشاهدات میدانی که در تجربه بازی استقلال و مس بدست آمد شرایط برای بازی پرسپولیس متفاوت می شود. اما این موضوع قطعاً در بازی آینده استقلال در تهران(استقلال – پیکان) برای آن‌ها هم لحاظ خواهد شد. در واقع کسی در این میان متضرر نخواهد شد و همین شرایط در آینده برای بازی های استقلال هم رعایت می شود.

آغاز بلیت فروشی و نحوه خرید بلیت چه زمانی خواهد بود؟

اینها هم جزو مواردی است که در جلسه هماهنگی پیش از بازی درباره اش تصمیم گیری می کنیم و از طریق رسانه ها به اطلاع عموم می رسانیم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر