|
کدخبر: 268880

راز آبی پوش شدن شاه ماهی نقل و انتقالات

کالیدو کولیبالی، مدافع جدید چلسی، می‌گوید جورجینیو نقش مهمی در پیوستن او به این باشگاه ایفا کرده است.

فوتبال راز آبی پوش شدن شاه ماهی نقل و انتقالات

چلسی دو مدافع ثابت خودش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دست داد تا در شرایط سختی برای فصل آینده قرار بگیرد.

آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن تصمیم گرفتند با پایان مهلت قراردادشان با این باشگاه به صورت آزاد از آنها جدا شده و راهی رئال مادرید و بارسلونا شوند تا تجربه جدیدی را به دست آورند.

همین باعث شد که مدیران این باشگاه به دنبال جذب مدافع در پنجره نقل و انتقالات باشند و پس از ناکامی در به خدمت گرفتن ماتیس دی‌لیخت از یوونتوس، موفق شدند کولیبالی را از ناپولی به جمع بازیکنان‌شان اضافه کنند.

کولیبالی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه چلسی درباره پیوستن به این تیم اظهار داشت:« جورجینیو به من پیام داد و از من خواست که به چلسی بیایم! در آن زمان مطمئن نبودم اما گفتم که از این ایده استقبال می‌کنم. مندی هم پیامی به من داد و از من پرسید که آیا دوست دارم به این تیم بیایم و من به او گفتم که کار انتقالم انجام شده و به زودی او را خواهم دید!»

او با ابراز خوشحالی از تصمیمی که برای پیوستن به چلسی گرفته است اضافه کرد:« حالا من اینجا هستم. واقعا از این که قرار است چنین مسیر جذابی را شروع کنم خوشحال و هیجا‌ن‌زده هستم. به نظر می‌رسد که ما بازیکنان بسیار خوبی با ترکیبی از استعدادهای جوان و بازیکنانی که تجربه بیشتری دارند هستیم!»

این مدافع سنگالی همچنین با تمجید از توماس توخل گفت:« این که او با من تماس گرفت بسیار مهم بود. به من گفت که چه انتظاری از من دارد و همه چیزهایی که درباره آنها با من صحبت کرد برایم ارزش بسیار زیادی داشت و از این که قرار است تحت هدایت او در این تیم بازی کنم بسیار خوشحال هستم.»

منبع: ورزش3

ارسال نظر