|
کدخبر: 266735

دست پرورده یحیی در راه استقلال

طی فصل گذشته بازیکنانی مانند فردین رابط، آرش رضاوند، امین قاسمی‌نژاد، سینا خادم‌پور، آرش داجلیری و متین کریم‌زاده ۶ بازیکنی بودند که به‌صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شدند و حالا باید منتظر بازگشت ساپینتو باقی ماند تا تکلیف آنها روشن شود.

فوتبال دست پرورده یحیی در راه استقلال

تیم فوتبال استقلال قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر سرانجام دست به‌کار شد و طی یکی دو روز اخیر در راستای تقویت تیمی و پوشش نقاط‌ضعف خود خریدهایی را انجام داد و از سوی دیگر نیز با چند مهره خود برای تمدید قرارداد به توافق رسید. بااین‌حال طی روزهای اخیر یکی از ابهاماتی که برای هواداران این تیم به وجود آمده، این است که سرنوشت بازیکنانی که به‌صورت قرضی از استقلال فصل گذشته راهی تیم‌های دیگر شدند، به کجا خواهد انجامید.

طی فصل گذشته بازیکنانی مانند فردین رابط، آرش رضاوند، امین قاسمی‌نژاد، سینا خادم‌پور، آرش داجلیری و متین کریم‌زاده ۶ بازیکنی بودند که به‌صورت قرضی راهی تیم‌های دیگر شدند، ضمن اینکه زکریا مرادی نیز دو فصل قبل به‌منظور سپری کردن دوران خدمت سربازی راهی ملوان شد و حالا با پایان دوران خدمت خود باید به استقلال برگردد. این درحالی است که درباره سرنوشت ۶ بازیکن دیگر به‌همراه مرادی، باید منتظر بازگشت ساپینتو باقی ماند تا بعد از بازگشت وی به تهران و درصورت حضور این نفرات در تمرین، وی نظرش را درباره همکاری با این عده از بازیکنان استقلال اعلام کند. درباره امین قاسمی‌نژاد هفته گذشته از این موضوع خبر دادیم که وی درصورت ماندن مجیدی در استقلال قصد جدایی داشت اما حالا وی منتظر نظر سرمربی جدید آبی‌هاست تا درصورت اطمینان و اعتمادش به استقلال برگردد. طبق شنیده‌ها این بازیکن دیروز در این خصوص جلسه‌ای را با مدیربرنامه‌هایش برگزار کرد.

پهلوان-پرسپولیس

همچنین آرش رضاوند که در فولاد نیم‌فصل موفقی را سپری کرد، موردتوجه نکونام قرار گرفته اما باشگاه استقلال در نامه‌ای مکتوب برای باشگاه فولاد اعلام کرده است که درصورت رضایت طرفین، این باشگاه علاقه‌مند است به ازای صدور رضایتنامه رضاوند، احسان پهلوان را که به‌تازگی از پرسپولیس جدا شده و به فولاد پیوسته، جذب کند!

درباره سایر بازیکنان قرضی آبی‌ها همان‌طور که در بالا ذکر شد، قرار است ساپینتو نظر نهایی خود را اعلام کند. هرچند بعید است همه آنها شانس ماندن در استقلال را داشته باشند و باید دید کدام‌یک می‌توانند نظر سرمربی پرتغالی را جلب کنند. فردین رابط و سینا خادم‌پور که هر دو با استقلال دو سال دیگر قرارداد دارند و به‌صورت قرضی فصل گذشته را در خارج از تهران سپری کردند تاکید کرده‌اند که اولویت‌شان ماندن در استقلال است، هرچند می‌دانند ساپینتو باید درخصوص آنها تصمیم بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر