|
کدخبر: 260645

استقلال به جام قهرمانی سلام داد

استقلال با پیروزی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود، اکنون تنها سه امتیاز تا کسب قهرمانی و بالای سر بردن جام فاصله دارد.

استقلال در مهم‌ترین دیدار خود در هفته‌های پایانی لیگ توانست با ارائه یک بازی خوب و دیدنی دست به کار بزرگی زده و فولاد را در اهواز و استادیوم شهدای فولاد شکست داده و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

این بازی با حملات استقلال آغاز شد. ابتدا و در دقیقه دوم ارسال حسین‌زاده در دهانه دروازه پیش از اینکه به یامگا برسد، توسط عارف آقاسی راهی کرنر شد. سپس کرنر ارسالی با ضربه سر یامگا به مدافع فولاد برخورد کرد و به شکل بسیار خطرناکی و با فاصله اندک از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی سرد و کسل کننده و بدون خلق موقعیت چندانی در میانه میدان دنبال شد و دو تیم فرصت خطرناکی را به روی دروازه هم خلق نکردند. در دقایق پایانی نیز شوت زمینی مهدی شیری و ضربه سر حسین‌زاده و شوت ابوالفضل جلالی تنها موقعیت‌های دو تیم بودند که در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم اشتباه عارف غلامی نزدیک بود منجر به موقعیت خطرناکی برای ساسان انصاری شود که حسینی با خروج به موقع از دروازه، توپ را دفع کرد. دقایقی پس از این موقعیت، بالاخره قفل دروازه فولاد باز شد. حرکت خوب صالح حردانی از راست و ارسال او به روی دروازه، با کنترل خوب حسین‌زاده همراه شد و این بازیکن با یک شوت محکم و روی پا و دیدنی دروازه فولاد را باز کرد.

پس از این گل نیز فولاد برای به تساوی کشاندن بازی حملاتی را به روی دروازه استقلال خلق کرد اما این موقعیت‌ها هیچ‌گاه به فرصت خطرناکی تبدیل نشدند تا اینکه حردانی اختلاف را به عدد دو رساند. پاس خوب مهدی‌پور در سمت چپ به حردانی رسید و این بازیکن با یک حرکت در عرض و شوتی دیدنی، توپ را به گوشه دروازه گردان چسباند و بازی را دو بر صفر کرد.

فولاد و استقلال در ادامه چند موقعیت خوب را از دست دادند که مهم‌ترین آنها ضربه سر ساسان حسینی در مقابل دروازه خالی بود که به شکل عجیبی به بیرون رفت. سرانجام فرصت‌های فولاد در دقیقه ۹۲ جواب داد. روی یک ارسال پشت مدافعین، شیمبا توپ را به انصاری رساند و این بازیکن نیز با یک پاس به موقع، توپ را به کوشکی رساند که شوت این بازیکن به گل نخست فولاد تبدیل شد.

در ادامه استقلال توانست نتیجه را حفظ کرده و با پیروزی در این جدال فوق العاده حساس و مهم، به امتیاز ۶۳ رسید و اکنون شاگردان مجیدی اختلاف چندانی تا قهرمانی و کسب جام ندارند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها