|
کدخبر: 260525

زمان اعلام لیست جدید تیم ملی مشخص شد

مدیر تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را پیرامون لیست آتی تیم ملی و البته شرایط اخذ ویزا برای سفر به کانادا ارائه کرد.

فوتبال زمان اعلام لیست جدید تیم ملی مشخص شد

حمید استیلی که میهمان برنامه شب‌های فوتبالی بود، در توضیح مصدومان تیم ملی گفت: وحید امیری بازیکنی است که تاثیرگذار است و من با او تلفنی صحبت کردم و شرایطی که دارد را پرسیدم؛ عمل او موفقیت‌آمیز بوده و انشالله با فیزیوتراپی برای من به جام جهانی برسد، چون به او نیاز داریم؛ شجاع خلیل‌زاده ایشان هم تازه عمل کرده و تمرینات خود را رفته رفته آغاز کرده تا ایشان هم در روزهای آینده بتواند به جمع ما برسد.

وی افزود: شهاب زاهدی بازیکنی است که ساق پایش به تازگی شکسته است؛ سامان قدوس و کاوه رضایی هم آسیب‌دیده بودند و تازه دارند تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

استیلی با اشاره به وضعیت سایر بازیکنان تیم ملی گفت: بقیه بازیکنان با صحبتی که من با دکتر خانلری داشتم، مشکلی ندارند؛ ما امیدواریم که همگی به جام جهانی برسند، البته نسبت به لیست نهایی و ۳۰-۴۰ نفره که ما داریم که آقای اسکوچیچ درباره آن تصمیم می‌گیرند.

مدیر تیم ملی ایران درباره زمان اعلام فهرست بعدی تیم ملی گفت: دوشنبه آقای اسکوچیچ می‌آیند و لیستی را باید بدهند؛ چون بحث کروناست و در بحث ویزا هم مقداری مشکل داریم، باید لیست زودتر اعلام شود. خوشبختانه دو روز قبل از فیفادی می‌آیند، البته چون لیگ‌ها پایان پیدا کرده همه می‌توانند بیایند و فقط لیگ بلژیک است که تاریخ پایان آن متفاوت بوده و برای همین مسئله چون همه بچه‌ها هستند، طی صحبتی که امروز با آقای اسکوچیچ داشتیم قرار است ما یک اردوی ۵ روزه در تهران داشته باشیم.

استیلی با اشاره به فرآیند اخذ ویزای کانادا توضیح داد: چون ما باید برویم ویزای‌مان را از آنکارا ترکیه بگیریم، دیروز با آقای محمودی‌فر سرکنسول ترکیه هم من صحبت کردم که ما در آنکارا هم زمین تمرین داشته باشیم و بتوانیم آنجا هم تمرین کنیم؛ همه دارند کمک می‌کنند، حتی سرکنسول ما در ترکیه گفتند که به اینجا بیایید و من زمین بشیکتاش را برای شما بگیرم که ما گفتیم در آنکارا هستیم و اگر بتوانند در آنکارا زمین بگیرند.

وی افزود: بحث بیومتریک را از طریق ایران به صورت آنلاین می‌توانیم انجام بدهیم اما باید به آنکارا برویم و دو روز آنجا باشیم تا بتوانیم ویزای‌مان را بگیریم و از طریق آنکارا به سمت ونکوور پرواز کنیم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر