|
کدخبر: 259231

اتهام خیانت به پیشکسوت معروف استقلال

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال گفت: اگر حرفی می‌زنم برای حمایت از استقلال است ولی برخی‌ حسود هستند و نمی‌توانند جایگاه من را ببینند.

فوتبال اتهام خیانت به پیشکسوت معروف استقلال

محمد نوری پیشکوست استقلال در واکنش به اظهارات پرویز برومند که گفته بود امثال نوری در استقلال قاچاقی هستند، گفت: ایشان را نمی‌شناسم! نمی‌خواهم در حال حاضر حرفی بزنم که آرامش استقلال بهم بخورد و در زمان مناسب صحبت خواهم کرد. ایشان (برومند) را به لحاظ اخلاقی و فنی در اندازه خودم نمی‌بینم. او یکبار درباره من حرف زد و جوابش را دادم ولی الان نمی‌خواهم آرامش استقلال از بین برود. هواداران قاضی خوبی هستند و بهتر می‌توانند قضاوت کنند چه کسی در استقلال با تعصب بود و چه کسی خائن!

بازیکن پیشین استقلال در مورد اینکه برخی‌ اعتقاد دارند او برای دیدن شدن در صفحات مجازی علیه پرسپولیس صحبت می‌کند، گفت: چرا باید این کار را بکنم؟ من جزو معدود پیشکسوتانی هستم که همیشه از استقلال حمایت کرده‌ام. همیشه حرفم را می‌زنم و دنبال پست و مقام یا دیده شدن در فضای مجازی نیستم. سال‌ها در استقلال بازی کردم و مردم با خلوص نیت دوستم دارند. فرقی ندارد چه کسی روی نیمکت استقلال باشد و هر کسی باشد حمایت می‌کنم. هر چه داریم از هواداران است و آنها بدانند استقلال را با حضورشان دوست دارم.

نوری در پاسخ به این سؤال آیا می‌داند که با صحبت‌های او چه اتفاقاتی در فضای مجازی می‌افتد، گفت: من به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام. از شما خواهش می‌کنم من را با کسی مقایسه نکنید. در شأن و کلاسم نیست با هر کسی مقایسه شوم. خیلی‌ها دشمن استقلال هستند و نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد، در این شرایط از من می‌خواهید از استقلال حمایت نکنم؟ اگر حرفی می‌زنم برای حمایت از استقلال است و به هیچ کسی توهین نمی‌کنم. برخی حسود و بخیل هستند و نمی‌خواهند محمد نوری را ببینند که روی آنتن است و مردم او را دوست دارند. اینها بروند خودشان را درست کنند. مردم امثال من را دوست دارند که با تعصب بازی می‌کردم نه کسانی که خیانت کردند و از آنها متنفرند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها