|
کدخبر: 258288 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با بازیکن اسبق استقلال؛

استقلال با بردن سپاهان به قهرمانی نزدیک می‌شود/ نحوه بازی حسین‌زاده به علی کریمی شبیه است

محسن بیاتی نیا پیشکسوت استقلال اظهار کرد: اکثر بازیکنان استقلال در این فصل عملکرد خوب و قابل قبولی را ارائه کردند ولی اگر قرار باشد که یک نفر را از بین بازیکنان شایسته استقلال در این فصل انتخاب کنم، انتخاب من حسین زاده است.

فوتبال استقلال با بردن سپاهان به قهرمانی نزدیک می‌شود/ نحوه بازی حسین‌زاده به علی کریمی شبیه است

پس از حذف استقلال در جام حذفی مقابل نساجی مازندران، حالا همه تمرکز آبی های پایتخت بر روی بازی مهم و سرنوشت ساز در برابر سپاهان اصفهان معطوف شده است. دیداری حساس برای شاگردان مجیدی که در صورت کسب نتیجه مطلوب می تواند تا حدود زیادی آبی ها را به عنوان قهرمانی لیگ برتر نزدیک کند. سپاهان پس از بازی های پرفشار آسیایی پا به نبرد مهم هفته مقابل استقلال می گذارد. نکته ای که برخی کارشناسان و اهالی فوتبال آن را در مجموع به نفع استقلال می‌دانند و معتقد هستند که صدرنشین لیگ باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند. برای بررسی بیشتر این موضوع گسترش نیوز گفت و گویی با محسن بیاتی‌نیا بازیکن اسبق استقلال انجام داده که در ادامه می خوانید.

سخت ترین بازی این فصل استقلال

محسن بیاتی نیا پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی چهارشنبه با سپاهان گفت: این بازی به جرئت مهم ترین و البته سخت ترین بازی فصل استقلال است. من معتقدم که استقلال با کسب پیروزی مقابل سپاهان پنجاه درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. طبیعتا این بازی برای استقلال دشوار خواهد بود چون که سپاهان در این هفته تیم آماده ای نشان داده است و در خط حمله مهره های زهردار و خطرناکی دارد. سپاهان همیشه در خانه تیم سرسخت تری نشان داده ولی من امیدوارم که استقلال با یک بازی حساب شده نتیجه مطلوبی را به دست آورد.

او درمورد احتمال خستگی بازیکنان سپاهان به خاطر حضور در آسیا اظهار کرد: سپاهان در بازی های آسیایی عملکرد بسیار خوب و تماشاگرپسندی از خودش نشان داد و یک سری بدشانسی ها رخ داد که به هر حال مانع صعود از گروه شد. البته تیم های قدرتمندی در گروه سپاهان حضور داشتند که با دارا بودن بازیکنان خارجی باکیفیت، کار برای شاگردان نویدکیا سخت شد.

او در ادامه افزود: من به نوع فوتبالی که سپاهان بازی می کند خیلی احترام می گذارم و به خصوص در خط حمله بسیار جذاب عمل می کنند. زمانی که توپ به خط هافبک و حمله آن ها می رسد، بسیار خوب و با برنامه کار می کنند و با انجام حرکات ترکیبی و تاکتیکی موقعیت گل های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می کنند. از طرفی سپاهان به خاطر اینکه دیگر شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد، طبیعتا از استرس کم تری نسبت به استقلال برخوردار است که این نکته می تواند کار را برای استقلال قدری مشکل کند.

استقلال-سپاهان

یک بازی جذاب و تاکتیکی خواهیم دید

پیشکسوت استقلال در خصوص افزایش شانس قهرمانی استقلال در صورت برد مقابل سپاهان گفت: استقلال در صورت کسب پیروزی در برابر سپاهان، بی شک به قهرمانی نزدیک می شود ولی نباید کار را تمام شده بداند؛ چون باید منتظر نتایج پرسپولیس در بازی های باقی مانده هم بود و اینکه استقلال یک دیدار بسیار سخت دیگر مقابل فولاد در اهواز دارد. فولاد این روزها تیم بسیار آماده ای نشان داده و از فرم قابل قبولی برخوردار است. آن ها به تازگی از گروه خود در آسیا هم صعود کرده اند و با روحیه مضاعفی لیگ را پیگیری خواهند کرد تا به جایگاه بهتری در جدول برسند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: من ایمان دارم که بازی استقلال و سپاهان یک بازی جذاب و تاکتیکی خواهد بود که تماشاگران نیز از آن لذت خواهند برد. هر دو تیم از جمله تیم های با کیفیت لیگ برتر هستند که جایگاه آن ها در جدول نیز بیانگر این مطلب است.

بهترین بازیکن فصلِ استقلال

بیاتی نیا در پایان در رابطه با بهترین بازیکنان استقلال در این فصل عنوان کرد: قطعا اکثر بازیکنان استقلال در این فصل عملکرد خوب و قابل قبولی را ارائه کردند و تیمی که در مسیر قهرمانی قرار دارد، طبیعتا تمام بازیکنانش خوب و مطلوب عمل کردند که تیم در جایگاه فعلی به سر می برد. ولی اگر قرار باشد که یک نفر را از بین بازیکنان شایسته استقلال در این فصل انتخاب کنم، انتخاب من امیرحسین حسین زاده است که با توجه به شرایط سنی و تجربه پایینی که دارد عملکرد واقعا قابل قبولی در این فصل از خود نشان داد. در لیگ ما بازیکنانی که بتواند یک در مقابل یک را به راحتی بردارند و به نوعی گره بازی را باز کنند کم هستند. حسین زاده از معدود بازیکنان لیگ است که این توانایی و مهارت ویژه را دارد. او هنوز خام و کم تجربه است ولی در استعداد بالای این جوان شکی نیست. این را هم باید اضافه کنم که نحوه بازی کردن حسین زاده به علی کریمی نیز شباهت دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها