|
کدخبر: 257730

رونالدو با مسی همبازی می‌شود؟

پل مرسون، ستاره سابق باشگاه آرسنال، معتقد است که پاری سن ژرمن باید برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام کند.

فوتبال رونالدو با مسی همبازی می‌شود؟

سرنوشت رونالدو پس از پایان فصل جاری و در ادامه مدت قراردادش با باشگاه منچستریونایتد همچنان مشخص نیست.

شیاطین سرخ چند روز قبل اعلام کردند که اریک تن‌هاخ از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت و همین باعث شد که بسیاری از رسانه‌ها مدعی شوند که این مربی هلندی علاقه‌ای به ادامه همکاری با رونالدو ندارد و او باید در پایان فصل جاری از این تیم جدا شود.

پل مرسون در گفتگو با Sportskeeda درباره شرایط فعلی یونایتد اظهار داشت:«این شاید آخرین سال حضور رونالدو در لیگ برتر باشد. او دوست دارد در لیگ قهرمانان بازی کند و در تمام طول دوران حرفه‌ای فوتبال خودش نیز در این رقابت‌ها حاضر بوده است.»

او با اشاره به حضور تن‌هاخ روی نیمکت یونایتد از فصل بعد گفت:«برای من جای شگفتی خواهد بود اگر اریک تن‌هاخ او را در این تیم بخواهد. او سعی دارد تیم خودش را بسازد و رونالدو ۳۷ ساله است. پی اس جی باید برای جذب این بازیکن اقدام کند، چرا که او بهترین گزینه برای جانشینی کیلیان امباپه است.»

این اسطوره باشگاه آرسنال با اشاره به هم تیمی شدن رونالدو و مسی اضافه کرد:«پی اس جی فقط به دنبال جام قهرمانی لیگ قهرمانان است و رونالدو جواهری در این رقابت است. او گل‌های بسیاری به ثمر می‌رساند. لیگ فرانسه آسان است و او می‌تواند روی لیگ قهرمانان تمرکز کند. لیونل مسی هم در این تیم حضور دارد و ما می‌توانیم شاهد بازی دو نفر از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال در کنار یکدیگر باشیم.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها