|
کدخبر: 256773

یار غار وحید امیری در راه پرسپولیس؟

جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس نه خیلی برای خودش خوشایند بود و نه این باشگاه و حالا رضا درویش در تلاش است به هر شکل ممکن او را به ایران بازگرداند.

فوتبال یار غار وحید امیری در راه پرسپولیس؟

یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به ما خبرداد بازگشت علیرضا بیرانوند حدود یک میلیون دلار برای این باشگاه آب خواهد خورد.

بنابر اعلام این فرد مطلع و آگاه باشگاه آنتورپ بلژیک مبلغ ۷۰۰ هزار دلار برای صدور رضایتنامه گلر ایرانی می‌خواهد. همچنین علیرضا بیرانوند نیز ۱۰ میلیارد تومان (حدود ۳۵۰ هزار دلار) برای خودش می‌خواهد که در مجموع روی هم رفته بیشتر از  یک میلیون دلار خواهد شد.

جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس نه خیلی برای خودش خوشایند بود و نه این باشگاه و حالا رضا درویش در تلاش است به هر شکل ممکن او را به ایران بازگرداند. بیرانوند که به دلیل بازی نکردن‌های باشگاهی جایگاه متزلزلی در آستانه بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در تیم ملی ایران پیدا کرده است برای بازگشت به دروازه ایران، دنبال حضور ثابت در تیم باشگاهی است. او که پس از جدایی از فوتبال ایران با پیراهن پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه شکایت کرده بود حالا خواستار بازگشت به جمع شاگردان یحیی گل محمدی است.

بیرانوند با توجه به اینکه همچنان با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد در زمستان باید رضایت آنها را برای حضور در جمع سرخپوشان جلب می‌کرد. باوجود این مسئولان تیم بلژیکی با جدایی بیرانوند مخالفت کردند تا انتقال زمستانی او به زمان دیگری منتقل شود. هر چند باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی فراوانی روبروست اما گفته می‌شود به زودی مبلغ هنگفتی از بابت فروش سهام این باشگاه به دست مدیران تیم خواهد رسید. از طرفی دیگر حضور علیرضا بیرانوند در جام جهانی می‌تواند منفعت مالی برای باشگاه پرسپولیس نیز در بر داشته باشد و بر همین اساس رضا درویش مدیرعامل این باشگاه مصر است این گلر را به تیمش بازگرداند.

البته از گوشه و کنار شنیده می‌شود پیام نیازمند و علیرضا حقیقی نیز جزو گزینه‌های دیگر یحیی گل محمدی محسوب می‌شوند تا در صورتی که به هر دلیل امکان بازگشت علیرضا بیرانوند فراهم نشد یکی از این دو پرسپولیسی شوند.

در این میان گفته می‌شود پیام نیازمند نیز با سانتاکلارا قرارداد دارد اما برای باشگاه پرسپولیس ارزان تر است منتهای مراتب گزینه اول یحیی گل محمدی، علیرضا بیرانوند است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها