|
کدخبر: 250085

لژیونر ملی‌پوش پرسپولیسی می‌شود ولی به یک شرط

با اینکه گفته می‌شود بیرانوند یک فصل دیگر با آنتروپ بلژیک قرارداد دارد اما مشکلاتی که او با مسئولان این تیم داشت و منجر به حضور قرضی‌اش در تیم بواویشتا شد این احتمال را زیاد کرده تا بیرانوند در سال منتهی به جام‌جهانی در فکر بازگشت به پرسپولیس و حضور بیشتر در میدان باشد.

فوتبال لژیونر ملی‌پوش پرسپولیسی می‌شود ولی به یک شرط

با اینکه احتمال سرخپوش شدن مجدد خیلی از بازیکنان سابق پرسپولیس این روزها کمرنگ به‌نظر می‌رسد اما درمورد بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند اخباری می‌شنویم که احتمال این انتقال را کمی قوت می‌بخشد. با اینکه گفته می‌شود بیرانوند یک فصل دیگر با آنتروپ بلژیک قرارداد دارد اما مشکلاتی که او با مسئولان این تیم داشت و منجر به حضور قرضی‌اش در تیم بواویشتا شد این احتمال را زیاد کرده تا بیرانوند در سال منتهی به جام‌جهانی در فکر بازگشت به پرسپولیس و حضور بیشتر در میدان باشد.

بیرانوند در بلژیک نتوانست جایی در ترکیب اصلی تیمش پیدا کند و امیدوار بود که با حضور قرضی در لیگ پرتغال خودنمایی کرده و وضعیتش را بهبود ببخشد اما اوضاع باب‌میل او پیش نرفت و در این تیم هم نیمکت‌نشین شد. این مساله باعث شد او حضور ثابت در ترکیب اصلی تیم‌ملی را هم پس از سال‌ها از دست بدهد و نیمکت‌نشین امیر عابدزاده شود. به همین دلیل نزدیکانش می‌گویند ممکن است او تصمیم بگیرد برای بازی‌کردن و دیده‌شدن به پرسپولیس برگردد تا قبل از جام‌جهانی شانسش برای بازگشت به ترکیب اصلی یا حتی بودن در تیم‌ملی را افزایش دهد؛ چراکه نگران است با ادامه نیمکت‌نشینی‌ها حتی در لیست نهایی تیم‌ملی برای حضور در قطر جایی نداشته باشد! افت فاحش حامد لک و عملکرد نه‌چندان مطمئن گوهری هم باعث شده مربیان پرسپولیس از حالا به‌دنبال یک دروازه‌بان مطمئن برای فصل بعد باشند و همان‌طور که قبلا خبر دادیم گزینه‌های اصلی‌شان بیرانوند و محمدرضا اخباری، گلر تراکتور هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها