|
کدخبر: 254967

حمله به پدیده این فصل استقلال

امیرحسین حسین‌زاده پدیده این فصل استقلال در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفته است.

فوتبال حمله به پدیده این فصل استقلال

امیرحسین حسین زاده بازیکن جوانی که در اولین فصل حضورش در استقلال در سن ۲۱ سالگی در استقلال آنقدر خوش درخشید که علیرغم اینکه پست تخصصی‌اش مهاجم نیست، با ۵ گل دومین گلزن برتر تیمش است و گذشته از آن به لطف این درخشش به تیم ملی ایران هم در سال جام جهانی دعوت شد، این روزها در فضای مجازی استقلال مورد هجمه قرار دارد و برخی‌ها هم ناآگاهانه سوار بر این موج بر تخریب این بازیکن دامن می‌زنند.

حسین زاده که یکی از خریدهای جدید استقلال در پنجره تابستانی این تیم بود، باوجود سن کمی که دارد خیلی زود به عنوان بازیکنی ثابت خودش را در ترکیب آبی‌ها جا انداخت و حالا نه تنها بازیکنی مورد اعتماد برای فرهاد مجیدی است، بلکه عملکرد خوبش هم باعث شد تا در جوانی پیراهن تیم ملی را در مهم‌ترین سال فوتبال (سال جام جهانی) بر تن کند. اما همین بازیکن در مجازی استقلال مقبولیت نداشته و در مسیر تخریب قرار می‌گیرد.

حسین زاده اولین بازیکنی نیست که توسط مجازی استقلال مورد هجمه قرار گرفت. نزدیک ترین مصداق بازیکنانی که توانایی‌های شان را به دلیل هجمه‌های ایجاد شده از دست داده و اعتماد به نفسشان پایین آمد، آرش رضاوند است. هافبک میانی سابق آبی پوشان که از ابتدای این فصل با اینکه مورد تایید و اعتماد سرمربی بود، به دلیل همین انتقادات تبدیل به بازیکنی شد که حتی از ارسال یک پاس ساده هم عاجز بود.

رضاوند در پنجره زمستانی نقل و انتقالات به دلیل بالا رفتن حجم این انتقادات ناچار به ترک استقلال شد و به تیم فولاد پیوست و با بیرون آمدن از این فشار حالا در تیم آسیایی فولاد تبدیل به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار شده است.

حسین زاده با اینکه مقال نساجی هم بازی خوبی انجام داد و در چند نوبت هم با توانایی فردی و استفاده از سرعت بالای خودش توانست فرصت‌های خوبی ایجاد کند، اما باز هم مورد نقدهای عجیب قرار گرفت.

در مقطعی از فصل شدت این انتقادات به حدی از حسین زاده بالا رفت که وی بعد از گلزنی واکنشی اعتراضی نشان داد که البته خودش اعتراضی بودن این نوع شادی بعد از گل را رد کرد و آن را الگو برداری از شادی «ممفیس دیپای» ستاره هلندی تیم فوتبال بارسلونا دانست.

حسین زاده بازیکن توانمندی است که در پست هافبک پشت مهاجم بهترین کارایی را داشته و با استفاده از تکنیک و سرعت بالایی که دارد برای هر خط دفاعی خطرناک است. او به نسبت شم گلزنی خوبی هم دارد که توانسته قبل از اتمام فصل ۵ بار برای استقلال گلزنی کند؛ آن هم در حالی که پست اصلی اش مهاجم نیست و اولین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند.

ادامه حملات مجازی به حسین زاده ممکن است از او یک رضاوند دیگری بسازد و توقف این نوع انتقاد می‌تواند او را به سوی قایدی دیگر شدن در استقلال پیش ببرد. در واقع سرنوشت این بازیکن جوان در استقلال ارتباط زیاد و مستقیمی با نوع برخورد هواداران این تیم در فضای مجازی با او دارد.

منبع: خبر ورزشی
  • بنده خدا ارسالی در

    برو خود را باش
    مطئن باش طرفدارای استقلال هیچوقت اینجور فکر نمیکنند این شمائید و طرفدارای لنگ که به نام استقلال میخواید بازیکنای استقلال رو خراب کنید

  • بنده خدا ارسالی در

    هرچی به نفعت باشه پخش میکنی هرچی نباشه پ خش نمیشه گسترش لنگی

ارسال نظر