|
کدخبر: 254346

فاجعه بزرگ در انتظار پرسپولیس؟

هواداران پرسپولیس بعد از حذف از جام‌حذفی از وضعیت تیمشان اصلاْ راضی نیستند.

فوتبال فاجعه بزرگ در انتظار پرسپولیس؟

قهرمان ۵ فصل اخیر لیگ برتر، در این فصل با اختلافی ۶ امتیازی از استقلال در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و به نوعی از قهرمانی دور شده است. شاگردان یحیی گل محمدی که امید زیادی به قهرمانی در جام حذفی داشتند، با شکست خانگی مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها کنار رفتند .پرسپولیس نه تنها نتیجه را به حریف واگذار کرد، بلکه نمایش بسیار بدی هم به خصوص در نیمه دوم داشت. بازی پر اشتباه شاگردان گل محمدی که از درون دروازه شروع و تا خط حمله ادامه داشت، باعث شد تا هواداران پرسپولیس به شدت علیه کادرفنی و بازیکنان تیمشان موضع بگیرند و حتی کار به جایی رسید که بعضی‌ها از تغییر کادرفنی صحبت کردند.

پرسپولیس که در چند سال‌های گذشته افتخارات زیادی را بدست آورد و کمتر تیمی می‌توانست این تیم را شکست دهد، حالا در این فصل چند بار شکست خورده و مقابل تیم‌های نه چندان مطرح لیگ هم امتیازات زیادی را از دست داده است.

هواداران پرسپولیس که بعد از شکست مقابل آلومینیوم بسیار عصبانی بودند و علیه بازیکنان و کادرفنی تیم محبوبشان هم موضع تندی گرفته بودند، ادعای جالبی هم مطرح کردند. پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی خداراشکر می‌کردند که شرایط طوری رقم خورد تا این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود و بر خلاف سال‌های گذشته شاهد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا بدون پرسپولیس هستیم.

هواداران پرسپولیس معتقدند اگر این تیم  با این روحیه به مسابقات آسیایی می‌رفت، ممکن بود فاجعه رخ دهد و شکست‌های تلخی در انتظار این تیم باشد. گفتنی است پرسپولیس و استقلال به دلیل مشکلات ساختاری فراوان و نگرفتن مجوز حرفه ای ، نتوانستند در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و حضور آن‌ها برای فصل آینده هم نامشخص است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها