|
کدخبر: 254311

محرومیت‌ سنگین در انتظار باشگاه بزرگ سری‌آ

در ماجرای حساب‌سازی و سودهای جعلی، مدیران یوونتوس و ناپولی با جریمه‌هایی سنگین روبه‌رو می‌شوند

فوتبال محرومیت‌ سنگین در انتظار باشگاه بزرگ سری‌آ

چند ماه پیش بود که یوونتوس و ناپولی به حساب‌سازی و فساد مالی متهم شدند و حالا دادستانی فدرال ایتالیا جریمه‌هایی که برای مدیران این دو باشگاه در نظر دارد را اعلام کرده است.

در ماجرای صورت‌حساب‌های جعلی یوونتوس و ناپولی برای ثبت سود مالی بیش‌تر مدیران این دو باشگاه مقصر شناخته شده‌اند. پیش از برگزاری دادگاه فدرال رم، دفتر دادستانی فدرال ایتالیا خواستار اعمال یک سال محرومیت برای آندره آ آنیلی رییس یوونتوس و ۱۱ ماه و پنج روز محرومیت برای اورلیو دی لورنتیس، رییس ناپولی شده است. علاوه بر این، تمام مدیران اجرایی سابق و حال حاضر این دو باشگاه نیز در این پرونده‌ها دخیل شناخته شده‌اند.

ماجرای حساب‌های جعلی و تحت بازرسی قرار گرفتن یوونتوس چیست؟

علاوه بر آنیلی، دادستانی فدرال ایتالیا خواستار اعمال ۱۶ ماه محرومیت برای فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی سابق و ۸ ماه محرومیت برای پاول ندود و مائوریتسیو آریوابنه، نایب رییس باشگاه یوونتوس شده است. هم‌چنین قرار است باشگاه یوونتوس ۸۰۰ هزار یورو جریمه شود. دادستانی خواستار جریمه ۳۲۹ هزار یورویی ناپولی نیز شده است. کالچو ا فینتانزا گزارش داده ۶۰ میلیون یورو از سود مالی یوونتوس جعلی است. با این حال، این رقم هیچ تاثیری در ثبت‌نام یووه در لیگ ندارد و جریمه ۸۰۰ هزار یورویی حداکثر تنبیهی است که برای این باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها