|
کدخبر: 251738

بازگشت فوق ستاره پرسپولیسی قطعی شد؟

پیش بینی می‌شود علیرضا بیرانوند بعد از ۴ هفته مسابقه نیمکت نشینی برای بازی با لبنان به ترکیب تیم ملی برگردد. در این صورت شروع و پایان بازی‌ها مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با او بوده است.

فوتبال بازگشت فوق ستاره پرسپولیسی قطعی شد؟

علیرضا بیرانوند بعد از اشتباه در بازی با لبنان در مصاف با سوریه جای خود را به امیر عابدزاده داد و نمایش خوب این دروازه‌بان جوان در مصاف با سوریه موجب شد تا در بازی با عراق و امارات هم اسکوچیچ از وی در چارچوب دروازه تیم ملی بهره ببرد و همان طور که پیش بینی می‌شد در بازی با کره جنوبی هم سرمربی تیم ملی به امیر عابدزاده اعتماد کرد. اما به واسطه گل بدی که امیر عابدزاده در بازی با کره جنوبی آنهم در بدترین دقیقه ممکن خورد انتظار می‌رود اسکوچیچ بار یگر جایگاه علیرضا بیرانوند را در تیم ملی به او برگرداند به خصوص که بعد از ۴ بازی نیمکت نشینی به اندازه کافی متنبه شده است و اینبار در صورت حضور در چارچوب دروازه حواس جمع بازی می‌کند و پیش از آنکه داور در سوت خود به علامت توقف بازی ندمد توپ را دنبال خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند با یک اشتباه جایگاه خود را در تیم ملی از دست داد و حالا با اشتباهی که رقیب او مرتکب شده انتظار دارد بار دیگر به چارچوب دروازه تیم ملی برگردد و البته در بازی‌های سپری شده به خوبی با این واقعیت کنار آمد و با وجود بازی یک دروازه‌بان جوان حاشیه ای ایجاد نکرد.  در بازی با لبنان با اعتماد دوباره اسکوچیچ به علیرضا بیرانوند این دروازه‌بان باتجربه بیشتر قدر جایگاهی که به سختی بدست آورده خواهد دانست. او به خوبی متوجه شده دروازه‌بانان خوبی روی نیمکت تیم ملی حضور دارند و با یک اشتباه جایگاه خود را از دست خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها