|
کدخبر: 251505

اسطوره استقلال از خجالت یحیی درآمد

حسن روشن: داوری در دربی استقلال رو خیلی اذیت کرد و مثل بازی رفت در این بازی هم پنالتی ما گرفته نشد و ما ضرر کردیم،داور ها باید شهامت داشته باشند.

فوتبال اسطوره استقلال از خجالت یحیی درآمد

روشن: فرهاد سعی کرد از دربی باز ها استفاده کنه که خب ارسلان موقعیت های زیادی داشت اما نتونست استفاده کنه،اگر استفاده می‌کرد کار پیروزی در نیمه اول تمام بود.

کارشناس فوتبال ایران درباره رفتار یحیی گل محمدی در این دیدار گفت: رفتار او بسیار زشت و زننده بود. از مربی تیمی مثل پیروزی چنین رفتارهایی انتظار نمی رود. این مربی نتوانست خودش را در دقایق پایانی کنترل کند  اما جالب اینکه حالا همه کاسه کوزه ها را هم سر استقلالی ها می شکنند و انگار ما مقصر هستیم که آقایان یادشان رفته بود تعویض کنند اما مشکلات را از داوری می بینند، انگار تقصیر استقلال بود که گل مساوی را زد، این رفتارها بسیار زشته و آنها باید بیشتر روی رفتار و اخلاق خود کنترل و مدیریت داشته باشند.

یحیی-گل-محمدی

  • مهرداد ارسالی در

    اولا ک جناب روشن توهین ب تاریخ پرسپولیس نکن با استفاده از کلمه پیروز بجای پرسپول یس ن بزرگ میشی ن فالوورهات زیاد،دوما ما این چند سال نشون دادیم ک چقد با هویت و ب ا شخصیت هستیم،و اینکه شما یه تساوی گرفتی ن بازی رو نبردین ک؟!!استقلال تو این چند سال ایقد بازیکن گرفته ک الان از بازیکنها ی مازادش دو تا تیم لیگ برتری موجوده.
    لطفا اینو حتما بزارید زیر مصاحبش

  • Mahmood.mahmood ارسالی در

    اقای روشن جنابعالی اسطوره فوتبال ما هستید ومورد احترام همه دوستداران فوتبال خواهش میکنم هواستون باشه با یک سری مصاحبه وتحریک یک سری ادمها بهتون خدای ناکرده بی احترامی نشه وزیر سوال نرید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها