|
کدخبر: 249757

جدایی ستاره جوان پرسپولیس قطعی شد؟

در صورتی که تا روز چهارشنبه مطالبات تیم های پایه پرسپولیس پرداخت نشود، بسیاری از ستاره های تیم های پایه راهی تیم های دیگر خواهند شد.

فوتبال جدایی ستاره جوان پرسپولیس قطعی شد؟

اگرچه تیم های پایه پرسپولیس در فصل جاری عملکرد فنی بهتری نسبت به فصل های قبل داشته اند اما از نظر مالی همچنان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کرده و همچنان شاهد بی توجهی باشگاه به بازیکنان و مربیان هستند.

به هر روی در پرسپولیس وضعیت به این شکل است که هر پولی واریز شود، به تیم بزرگسالان می رسد؛ به عنوان درصدهای قرارداد و پاداش! با توجه به سیاستی که در این باشگاه رفته رفته شکل گرفته مدیران ابتدا سعی می کنند توقعات مالی کادرفنی و بازیکنان را فراهم کنند تا شاهد گلایه های مالی آن ها پس از هر مسابقه نباشند. هرچند که این گلایه ها هنوز ادامه دارد اما باز هم اولویت تیم اصلی است. به همین دلیل هر پولی که به باشگاه تزریق می شود به کادر و بازیکنان بزرگسال می رسد.

حال در بزنگاهی عجیب رضا درویش باید تا روز چهارشنبه هفته جاری دریافتی بازیکنان پایه را به درصدی برساند تا آن ها نتوانند از حق فسخ استفاده کرده و راهی تیم هایی شوند که برای آکادمی و تیم های پایه شان خوب خرج می کنند. این درحالی است که درویش دربی را نیز پیش رو دارد و در صورت تامین پول باید بخش قابل توجهی از قراردادهای بازیکنان و مربیان بزرگسالان را بپردازد، آن هم در حالی که اگر مبلغ پرداختی باشگاه از مبلغ مورد نظر مربیان و بازیکنان کمتر باشد آن ها از دریافت آن امتناع خواهند کرد، اتفاقی که البته همین چند وقت قبل هم رخ داد و ...!

به هر روی در حالی که تعدادی از ستاره های تیم های جوانان و نوجوانان و حتی نونهالان با پیشنهادهای خوبی از سوی دیگر تیم های متمول پایه روبرو شده و تعدادی از ستاره های تیم امید که این فصل عملکرد خوبی دارند با پیبشنهاد چند تیم لیگ برتری از نوع صنعتی اش مواجه شده اند، در صورت عدم دریافت پول فسخ قرارداد کرده و از پرسپولیس می روند، درویش به دنبال چاره ای است تا هم با تزریق پول به تیم بزرگسالان آن ها را در آستانه دربی شارژ روحی کند و هم مانع از فسخ قرارداد ستاره های پایه شود.

از این رو باید منتظر بود و دید درنهایت اولویت را به کدامیک داده و به کدام رده سنی پول تزریق می کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها