|
کدخبر: 249263

درگیری حاشیه ساز مجیدی با ۳ استقلالی

در شبی که استقلال با یک گل از سد نفت آبادان گذشت و فاصله ۶امتیازی‌اش با پرسپولیس را در صدر جدول حفظ کرد، همه‌چیز تحت‌الشعاع اظهارات تند و کم‌سابقه علیرضا منصوریان قرار گرفت.

فوتبال درگیری حاشیه ساز مجیدی با ۳ استقلالی

سرمربی صنعت از برخورد سرد و به‌زعم خودش متکبرانه مجیدی ناراحت بود و در نشست خبری، برای دقایق طولانی به او حمله کرد. منصوریان اما نخستین استقلالی مشهوری نیست که به فرهاد یورش می‌برد. انگار پیشانی‌نوشت مجیدی این است که مدام زیر فشار خودی‌ها باشد. بیایید مرور کنیم و ببینیم رابطه بقیه استقلالی‌های مشهور با فرهاد چطور است.

امیر قلعه‌نویی؛ خصم دیرین

در مورد روابط امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی نیاز به هیچ توضیحی وجود ندارد. خلاصه‌اش می‌شود یک دهه خشم و عصیان؛ عکس‌های دو نفری با ژست‌های سرد و در عوض مصاحبه‌های تند و تیز و داغ. از زمانی که فرهاد مجیدی بیانیه معروف «شاگرد مکتب حجازی هستم و با بی‌اخلاق‌ها کار نمی‌کنم» را منتشر کرد تا حالا که مربی شده، همیشه زاویه و فاصله‌اش با قلعه‌نویی را حفظ کرده است. تعداد طعنه و کنایه‌های فرهاد به امیر آنقدر زیاد است که حتی مرور تیتروار آنها هم حوصله مخاطب را سر می‌برد. آخرین‌شان شاید این جمله مجیدی بود که گفت: «دوست دارم فقط یک قهرمانی داشته باشم، اما آن قهرمانی پاک باشد.» برخی تصور کردند منظور مجیدی کنایه به پرسپولیس است، اما خودش به سرعت توضیح داد جملاتش ربطی به حریف دیرینه ندارد!

محمود فکری؛ همین حالا در دادگاه

اصلا کلیدواژه «ارتش فحاش مجازی» را محمود فکری علیه فرهاد مجیدی خلق کرد. او اعتقاد دارد یک عده در فضای مجازی در حمایت از فرهاد به‌طور سازماندهی‌شده اقدام به تخریب سایرین می‌کنند. فکری سومین سرمربی سریالی استقلال بود که جای خودش را به مجیدی می‌داد. فرهاد ابتدا اواخر لیگ هجدهم جای وینفرد شفر را گرفت، بعد اواسط لیگ نوزدهم تکیه بر جای استراماچونی زد و نهایتا در میانه‌های لیگ بیستم جانشین فکری شد. محمود اما هرگز با این ماجرا کنار نیامد. او به دفعات به مجیدی یورش برد و ادعا کرد نیمکت استقلال توسط فرهاد غصب شده است. کشمکش بین این دو نفر تا جایی ادامه یافت که مجیدی ناچار شد از فکری در دادگاه شکایت کند. این پرونده باز است و اگرچه هنوز رأی آن صادر نشده اما دست‌کم باعث شده فکری مصاحبه‌های وحشتناک و عجیب و غریبش علیه کادرفنی فعلی استقلال را متوقف کند.

علیرضا منصوریان؛ هشدار به آقای خوشتیپ

آخرین استقلالی شوریده علیه فرهاد هم علیرضا منصوریان است. سرمربی نفت آبادان که همچنان وزن زیادی بین هواداران استقلال دارد، بعد از بازی جمعه‌شب و در آستانه داربی تهران به شکلی غیرمنتظره فرهاد مجیدی را به باد انتقاد گرفت. گویا بی‌محلی و کم‌توجهی مجیدی در پایان این مسابقه باعث شده شعله‌های خشم علیمنصور برافروخته شود و او با لحن و ادبیات خاص خودش، «آقای خوشتیپ» را به رعایت احترام فرا بخواند. بعد از نشست خبری مفصل منصوریان، شایعه عذرخواهی مجیدی از او منتشر، اما خیلی زود تکذیب شد. منصوریان لابه‌لای جملاتش گفت: «حالا می‌فهمم چرا مربیان استقلالی بعد از تقابل با این تیم به مرز انفجار می‌رسند.» به‌نظر می‌رسد ضدیت مربیان استقلالی لیگ با فرهاد مجیدی تبدیل به یک اپیدمی شده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر