|
کدخبر: 248755

میلیاردر بریتانیایی در یک قدمی خرید چلسی؟

نیک کندی، میلیاردر بریتانیایی تایید کرد که با وجود تحریم آبراموویچ همچنان به دنبال خرید چلسی است.

فوتبال میلیاردر بریتانیایی در یک قدمی خرید چلسی؟

نیک کندی طرفدار چلسی است و قصد دارد بازی یکشنبه چلسی مقابل نیوکاسل را در استمفورد بریج تماشا کند. او قصد دارد افرادی که طرفدار چلسی هستند را در پروسه خرید چلسی شریک کند

نیک کندی اهل کجاست؟

کندی بریتانیایی است و در ساری بزرگ شد و در کالج معروف اپسوم تحصیل کرد. او بعدها در دانشگاه ریدینگ در رشته جغرافیای انسانی تحصیل کرد.

او طرفدار مادام العمر چلسی است و چندین مورداز بزرگترین معاملات تجاری او در غرب لندن و اطراف آن بوده است. گفته می شود که دانش او از ملک، غرب لندن و چلسی است که برای شرکای سرمایه گذاری بالقوه او برای هر پیشنهاد خرید جذاب است.

کندی-چلسی2

آیا نیک کندی چلسی را می خرد؟

مالکان جدید بالقوه زیادی برای خرید چلسی آماده می شوند، بنابراین نمی توان گفت که آیا کندی موفق خواهد شد یا خیر.

با این حال، سخنگوی Candy به طور علنی قصد خود را برای خرید باشگاه اعلام کرده و فاش کرده است که او از دوران کودکی حامی است.

یکی از سخنگویان گفت: "آقای کندی فعالانه در حال بررسی تعدادی از گزینه ها برای پیشنهاد احتمالی برای چلسی است." "هر پیشنهادی با همکاری طرف دیگری انجام می شود و ما علاقه جدی چندین شریک بین المللی داریم.

"آقای کندی وابستگی زیادی با چلسی دارد. او از چهار سالگی مسابقات را در استمفورد بریج تماشا می کند. این باشگاه شایسته یک استادیوم و زیرساخت در سطح جهانی است و تخصص و سابقه بی نظیر آقای کندی در زمینه املاک و مستغلات دارایی بسیار ارزشمندی خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها