|
کدخبر: 248273

خبر بد درباره رهبر خط میانی پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می تواند تیمش را با استراتژی متفاوت نسبت به چند دیدار گذشته راهی مسجد سلیمان کند.

فوتبال خبر بد درباره رهبر خط میانی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست دو بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان اختلاف ۶ امتیازی با استقلال تهران که به صدر جدول تکیه داده است پیدا کرد تا قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر با چالش از دست دادن جام در فصل جاری روبرو شود.

سرخپوشان پایتخت در حالی با ۴۵ امتیاز برای تقابل با نفت مسجد سلیمان تمرینات خود را ادامه می‌دهد که هرگونه از دست دادن امتیاز و اشتباهات فردی می‌تواند فشار انتقادات را به بالاترین حد ممکن برساند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس خوشبین به بازگشت کامل امید عالیشاه به تمرینات گروهی است. هافبک گل ساز پرسپولیس پس از مهدی ترابی با هفت پاس گل بیشترین تأثیر را روی گل‌های این تیم داشته است. عالیشاه که تاکنون پنج پاس گل داده است می‌تواند در ترکیب این تیم برای دیدار با نفت مسجد سلیمان بازی کند.

از سوی دیگر میلاد سرلک ملی پوش پرسپولیس نیز شرایط کار با توپ را پیدا کرده اما به دلیل کشیدگی عضلات پا باید دو روز دیگر نیز استراحت کند تا شانس بسیار کمی برای دیدار با رقیب مسجد سلیمانی داشته باشد.

گل محمدی که در هفته‌های گذشته با مصدومیت بازیکنان کلیدی خود روبرو شده بود. حالا می‌تواند با انتخاب‌های بیشتر و استراتژی بهتر سراغ چینش بازیکن برود تا تیمش را با کسب پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان برای دربی ۹۸ پایتخت آماده‌تر از همیشه کند.

باید دید گل محمدی پس از کسب ضعیف‌ترین نتیجه خود در قامت سرمربی پرسپولیس چه تصمیمی برای انتخاب بازیکنان خود در دیدار با نفت مسجد سلیمان خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها