|
کدخبر: 239367

هوادار ۱ - استقلال ۲ / صدر جدول آبی ماند

استقلال و هوادار در دیداری معوقه از هفته شانزدهم به مصاف هم رفته اند.

در تنها بازی باقی مانده از هفته شانزدهم لیگ برتر که به دلیل کرونایی شدن اردوی استقلال به تعویق افتاده بود، از ساعت ۱۷ امروز تیم های هوادار و استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفته اند. دیداری حساس در ابتدای نیم فصل دوم که تاثیر زیادی روی سرنوشت دو تیم خواهد داشت.

هوادار میزبان، با ۱۴ امتیاز از پانزده مسابقه در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و استقلال صدرنشین ۳۵ امتیازی نیم فصل نخست، در صورت برد در این مسابقه می تواند اختلافش را با رقبایی چون پرسپولیس بیشتر کند.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ۰۱-۱۴۰۰

جمعه: ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ ؛ ساعت: ۱۷:۰۰

ورزشگاه: انقلاب کرج(بدون تماشاگر)

تیم داوری: سیدعلی اصغر مومنی، سیدیعقوب حجتی، هیوا بهمنی و سعاد وفاپیشه

ناظر داوری: رسول فروغی

کارت زرد:

شجاعیان (۹معین عباسیان ( ۴۶) از هوادار

زبیر نیک نفس(۱۴) از استقلال

اخراج:

سیاوش یزدانی(۸۸)

شرح گل:

 

هوادار 0 - استقلال 1 (دقیقه 10 - رودی ژستد) : در حالی که روی یک حرکت ترکیبی بین قاسمی نژاد و رودی ژستد، قاسمی نژاد در محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، مدافع هوادار با بی احتیاطی موجب سرنگونی او شد که با تصمیم داور ضربه پنالتی اعلام شد که رودی ژستد با آرامش خاصی، ضربه را در خلاف جهت شیرجه بشاگردی به گل تبدیل کرد.

هوادار ۱ - استقلال ۱(دقیقه ۳۹- محمدجواد محمدی): بعد از زدن چند کرنر و حملات پردامنه هوادار،ارسال زمینی و محکم سید محمد حسینی مدافع هوادار در درون محوطه را محمدجواد محمدی به خوبی قطع کرد تا بعد از گلزنی به پرسپولیس، این بار دروازه استقلال را هم باز کرده و کار را به تساوی بکشاند.

هوادار 1 - استقلال 2(ارسلان مطهری دقیقه ۸۴) روی ارسال عالی مهدی پور از نقطه کرنر، امیرارسلان مطهری با پرشی تماشایی و ضربه سری محکم دروازه هوادار را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۴: سپهر روزی طلب روی ارسال خوب معین عباسیان، ضربه سر خطرناکی را به سمت دروازه زد که با واکنش خوب حسینی همراه شد.

دقیقه ۲۴: بازهم روی حرکت خوب قاسمی نژاد، رودی ژستد در موقعیتی بسیار عالی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه والی او با اختلاف اندکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: روی ارسال خوب مهدی پور از نقطه کرنر، سیاوش یزدانی این فرصت را داشت که از روی خط شش قدم دروازه را باز کند که با تجمع مدافعین هوادار توپ برگشت پیدا کرد.

حاشیه:

* استقلالی های سابق هوادار برخورد گرمی با فرهاد مجیدی داشتند. بابک مرادی هم که به تازگی از استقلال جدا شده با دسته گل به سمت نیمکت این تیم رفت.

* رضا عنایتی که دوران درخشانی در استقلال داشت و یکی از محبوب ترین مهاجمان این تیم است امروز به عنوان سرمربی هوادار با پیراهن آبی کنار زمین حضور یافته است.

* چمن ورزشگاه انقلاب کرج به شدت سبز است ولی کناره های آن به گونه ای است که به نظر می رسد شاید رنگ شده باشد!

* بازیکنان هوادار اعتراض شدیدی به اعلام پنالتی زودهنگام برای استقلال داشتند.

* رضا عنایتی تنها 20 دقیقه پس از شروع بازی به دلیل اعتراضات مکرر از داور کارت زرد گرفت.

با توجه به زوایای دوربین در صحنه های آهسته و تفاوت آشکار در رنگ چمن پشت دروازه با درون زمین، به نظر می رسد چمن ورزشگاه انقلاب کرج رنگ شده است!

*سیاوش یزدانی در حالی که تیم هوادار در حال حمله بود، توپی که بیرون زمین بود را وارد زمین بازی کرد و به همین دلیل با کارت زرد دوم مواجه شده و در ادامه اخراج شد

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها