|
کدخبر: 215027

جواد نکونام سربی تیم فولاد خوزستان شد

کمتر از ۲۴ ساعت از اخراج عبدالله ویسی، سرمربی سابق فولاد، باشگاه سرخ پوش اهوازی دوباره سراغ فردی رفت که به نظر منطقی ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه بود؛ جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی و مربی اسبق فولاد در دوره حضورش در این باشگاه یک سهمیه آسیایی و یک جام حذفی کسب کرده بود.

فوتبال جواد نکونام سربی تیم فولاد خوزستان شد

نکونام در پایان فصل گذشته و پس از تغییرات مدیریتی و جدایی بعضی از بازیکنان برای ادامه همکاری با فولاد دچار تردیدهایی شد و از طرفی به نظر می رسید مدیریت جدید باشگاه نیز قصد دارد با فرد جدیدی کار را ادامه دهد. با این وصف این، این توافق قابل انتظار در آن زمان حاصل نشد تا عبدالله ویسی سرمربی فولاد شود و در نهایت با دو شکست پیاپی و سپس و یک پیروزی و یک تساوی دوباره چوب امدادی را به کاپیتان سابق تیم ملی تحویل بدهد.

نکته مهم این است که با وجود از دست دادن تعدادی از بازیکنان فصل گذشته، تیمی که نکونام در اختیار خواهد گرفت، شامل بازیکنانی است که خود او به فولاد آورده و با آنها کار کرده است. بسته بودن پنجره فولاد این حسن را داشته که چهره تازه ای برخلاف سلیقه سرمربی فولاد به این تیم اضافه نشود. تنها خرید فولاد بعد از باز شدن پنجره، حمید بوحمدان بوده که به نظر می رسد خرید او با نظر خود نکونام نهایی شده باشد

در عین حال به نظر می آید یک گلر آسیایی در راه فولاد باشد تا در کنار مرادیان به حراست از دروازه فولاد بپردازند. اگرچه در این زمینه هنوز چیزی مشخص نیست و شاید نکونام نظر دیگری داشته باشد.

نکته مهم در خصوص حضور مجدد نکو در فولاد، موضوع دستیاران و کادر اوست که باید دید از بین نفرات فعلی کدامیک از فولاد جدا شده و کدامیک کار خود را در کنار این مربی ادامه می دهند.

در هر صورت با حضور مجدد نکونام در فولاد شرایط این باشگاه خوزستان به سیاق قبل بازخواهد گشت؛ تیمی که تغییر زودهنگام را برای کسب موفقیت حتمی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده و در نیم فصل البته خود را تقویت خواهد کرد

 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر