|
کدخبر: 184016

تراکتور با لشگری از مصدومان مقابل استقلال

تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال می‌رود که به عقیده سرمربی اش “یک ترکیب ایده آل از غایبین” دارد.

تیم های استقلال و تراکتور فردا حساس ترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهند کرد. این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که برای جا نماندن از کورس کسب سهمیه نیاز مبرمی به ۳ امتیازی دارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی با درخواست باشگاه النصر عربستان برای برگزاری دیدار یک هشتم با تراکتور در عربستان مخالفت کرد.

تیم تراکتور در حالی به مصاف استقلال می رود که به عقیده سرمربی اش “یک ترکیب ایده آل از غایبین” دارد. فیروز کریمی در نشست خبری پیش از این بازی گفت:

تراکتور به چهار گروه حاضران، غایبان، مصدومان و محرومان تقسیم شده است. غایبان که اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و سعید واسعی هستند. گروه مصدومان هم شامل محمدرضا خانزاده و حمید بوحمدان می‌شود و وضعیت پیمان بابایی هم هنوز مشخص نیست. همچنین اکبر ایمانی، مهدی تیکدری و میثم تیموری هم در گروه محرومان هستند.”

با توجه به این شرایط می توانیم به خوبی متوجه منظور سرمربی تراکتوری ها در رابطه با داشتن یک ترکیب ایده آل از غایبین شویم؛ مشکلی که البته طی ماه های اخیر به ویژه پس از بازگشت تیم از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا همواره با آنها بوده و مشکلات زیادی برایشان به وجود آورده است. در چنین شرایطی تراکتور باید به مصاف استقلال برود. اگر بخواهیم طبق گفته های سرمربی این تیم، ترکیب سرخ پوشان مقابل استقلال را حدس بزنیم به ترکیب زیر خواهیم رسید:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، حمید بوحمدان(سعید ایران‌خواه)، میلاد فخرالدینی، سید ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، بهزاد سلامی، محمد قادری، محمد قنبری، سامان نریمان‌جهان، محمد عباس‌زاده

البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که حمید بوحمدان و میلاد فخرالدینی با وجود مصدومیت، طی روزهای اخیر با تیم تمرین کرده اند و احتمال حضورشان در بازی فردا وجود دارد.

در تقابل با تیم فوق، تیم غایبین، اگر چه دروازه بان و یک بازیکن دیگر کم دارد اما تیم بسیار قدرتمندی است که حضور نفراتش در بازی فردا می توانست، تراکتور را در شرایط بسیار بهتری قرار دهد:

حمید بوحمیدان، محمدرضا خانزاده، پیمان بابایی، سعید واسعی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری و میثم تیموری

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر