|
کدخبر: 161159

تمجید گواردیولا از ستاره این روزهای سیتی

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تمجید ویژه‌ای از ایلکای گوندوغان انجام داده است.

فوتبال تمجید گواردیولا از ستاره این روزهای سیتی

منچسترسیتی در حالی شب گذشته مانند بازی رفت با دو گل برابر مونشن گلادباخ به پیروزی رسید و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد که ستاره آلمانی این تیم یعنی ایلکای گوندوغان موفق شد با گلزنی در این دیدار برای پانزدهمین بار در این فصل موفق به باز کردن دروازه حریفان شده باشد.

گوندوغان از زمان پیوستن به این باشگاه در سال ۲۰۱۶ نقش مهمی در موفقیت سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا ایفا کرده است. البته هافبک آلمانی فصول قبل بیشتر در نقش یک بازی ساز موثر ظاهر می شد اما حالا در این فصل نشان داده که در بخش گلزنی نیز از توانایی های فوق العاده بالایی برخوردار است و می تواند در این قسمت نیز کمک حال سیتیزن ها باشد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به تمجید از ایلکای گوندوغان پرداخته و می گوید: " او همیشه و حتی وقتی در دورتموند هم بازی می کرد از شم گلزنی بالایی برخوردار بوده است. او یک پسر فوق العاده خوب است و من هرگز زمانی را که با هم بوده ایم فراموش نمی‌کنم. به عنوان بازیکن یکی از باهوش ترین افرادی است که من تا به حال تمرین داده ام و من هرگز مثل او را ندیده ام.

در این فصل هر وقت نزدیک دروازه رسیده موفق به گلزنی شده است. او از این کیفیت برخوردار است اما نه فقط در این بخش. من از عملکرد فوق‌العاده ایلکای و البته کل تیم بسیار خوشحال هستم."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها