|
کدخبر: 160878

بازیکنی که به تاجر میلیونر ساعت تبدیل شد!

رامون کالیسته دوران کوتاهی در فوتبال داشت اما زندگی تقدیر دیگری را برایش انتخاب کرده بود تا میلیونر شود. بازیکن ولزی کارش را در رده های پایه منچستر آغاز کرد و مدتی با رونالدو در شیاطین سرخ کار کرد. او به تیم زیر ۱۹ سال ولز رسید و برخی لقب "رایان گیگز جدید" را برایش انتخاب کردند اما به خاطر مصدومیت پس از دورانی حضور در یونایتد و لیورپول در سن ۲۴ سالگی از فوتبال بازنشسته شد و بعد از آن به سراغ یک تجارت جدید رفت: ساعت های لوکس.

فوتبال بازیکنی که به تاجر میلیونر ساعت تبدیل شد!

بازیکن سابق فوتبال ولز در مصاحبه با سان در این باره گفت: " وقتی فهمیدم که در فوتبال قرار نیست به آن زندگی که می خواهم، برسم، تصمیم گرفتم که به سراغ کار دیگری بروم. در آن زمان از طریق ارتباط هایی که در دنیای فوتبال پیدا کرده بودم به سراغ تجارت ساعت رفتم."

کالیسته در سن ۳۵ سالگی در سال ۲۰۱۳ شرکت "گلوبال واچز" را ایجاد کرد که بعد از آن سود سرشاری نصیبش شد. خودش می گوید: " فهمیدم که می توانم یک تجارت سودرسان داشته باشم. در سال ۲۰۱۳ شرکت "گلوبال واچز" را تاسیس کردم و حالا این یک شرکت میلیون یورویی است. هدف ما پیشرفت در ده تا پنج سال آینده است تا شرکتمان را بفروشیم درست مثل کاری که "واچ فایندر" انجام داده است."

ارتباط های کالیسته با شخصیت های دنیای فوتبال باعث شد تا شروع به فروش ساعت ها بکند و حدود ۵.۸ میلیون یورو سود نصیبش شد. در حقیقت در ابتدا با بازیکنان ارتباط برقرار کرد و به آنها ساعت می فروخت و بعد از آن مشتریان بیشتر و بیشتری پیدا کرد.

 

منبع: فوتبالی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها