|
کدخبر: 154494

وعده شیرین ستاره آلمانی چلسی به هواداران

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی از گلزنی مقابل نیوکاسل ابراز خوشحالی کرد.

تیمو ورنر در تابستان امسال و به عنوان یک خرید گرانقیمت راهی چلسی شد و هواداران این تیم در انتظار حضور یک گلزن تمام عیار در ترکیب بودند. اما تیمو ورنر تا قبل از گلزنی در دیدار دیشب برابر نیوکاسل ۱۰۰۰ دقیقه موفق به گلزنی نشده بود. حالا ستاره آلمانی ابراز امیدواری کرد این روند در بازی های آتی چلسی نیز تکرار شود.

تیمو ورنر به وب سایت رسمی چلسی گفت: "خوشحالم که بالاخره موفق به گلزنی شدم. به عنوان یک مهاجم همیشه می خواهید دروازه حریفان را باز کنید. در یک ماه اخیر و وقتی موفق به گلزنی نمی شدم خیلی خوشحال نبودم، اما در نهایت باید پذیرفت فوتبال یک ورزش تیمی است. وقتی پیروز می شویم همه چیز خوب است. وقتی با پاس گل، با گرفتن پنالتی و حالا با گلزنی به تیمم کمک می کنم خوشحالم.

احساس بسیار خوبی دارم که دروازه نیوکاسل را باز کردم. برای یک مهاجم وقتی موقعیت گلزن ایجاد نشود شرایط خیلی بدتر است. من در گذشته شانس های زیادی داشتم و آنها را از دست می دادم. دیگر بازیکنان موقعیت های زیادی را برایم فراهم می کردند تا بتوانم گل بزنم و این برای من مهم بود. اگر به این روند ادامه بدهم در ادامه فصل نیز باز هم می توانم دروازه حریفان را باز کرده و برای دیگر بازیکنان پاس گل ارسال کنم."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر