|
کدخبر: 154267

کونته یک اینتری واقعی شده است

مارکو ماتراتزی مدعی شد آنتونیو کونته در حال تبدیل شدن به یک اینتری واقعی است.

با توجه به شکست میلان و برتری اینتر مقابل لاتزیو در نهایت بعد از هفته ها نراتزوری به صدر جدول سری آ رسید. مارکو ماتراتزی پیش از دربی حساس هفته بعد بین میلان و اینتر در مورد عملکرد آنتونیو کونته و درگیری روملو لوکاکو و زلاتان صحبت کرد.

مارکو ماتراتزی گفت: "اینتر شایسته صدرنشینی سری آ بوده و این تیم برای فتح اسکودتو ساخته شده است. من فکر می کنم آنتونیو کونته در حال تبدیل شدن به یک اینتریستا (هواداران متعصب اینتر) است. او به خاطر حرکت خود برابر آندره آ آنیلی عذرخواهی کرد، اما اصرار داشت که تحریک شده است. اعتراف به اشتباه کار خیلی خوبی است. ما اینتر هستیم و به سر و صدای دشمنان عادت کرده ایم. همین موارد همه چیز را بسیار زیباتر و خاص تر می کند."

"سر و صدای دشمنان" عبارتی بود که ژوزه مورینیو هنگام هدایت اینتر به کار می برد. ماتراتزی در ادامه گفت: "من نمی خواهم مورینیو و کونته را مقایسه کنم، اما از برخی جهات آنها شبیه یکدیگر هستند. آنها از نظر سبک بازی و همچنین گرفتن بهترین عملکرد از بازیکنان ها شبیه یکدیگر هستند، حتی اگر سبک آمادگی آنها برای ورود به میدان متفاوت باشد. کونته یک اینتری شده من اینگونه جشن شب گذشته را توضیح می دهم و من واقعا لذت بردم.

رویارویی روملو لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ در دربی هفته آینده؟ ایبرا همیشه ترسناک است و در نهایت او خدای فوتبال است. درگیری با لوکاکو مشکلی بین آنهاست. من نیز عقیده خودم را دارم، اما آن را برای خودم نگه می دارم. فقط می توانم بگویم روملو یک غول دوست داشتنی است. امیدوارم اتفاقی رخ ندهد، اما مطمئنا هیچ کدام عقب نشینی نمی کنند و این درست است."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر