|
کدخبر: 151228

سیاه ترین ژانویه برای رئال؛ کابوس تمام شد؟

ماه ژانویه برای رئال به بدترین شکل و با شکست خانگی از لوانته به اتمام رسید.

رئال مادرید شب گذشته ۱-۲ مقابل لوانته شکست خورد تا ژانویه را سیاه تر از همیشه پشت سر بگذارد. دقیقا یک سال پیش رئالی‌ها در ماه ژانویه از ۷ بازی خود ۶ بازی را با برد پشت سر گذاشتند و به قهرمانی سوپرکاپ هم رسیدند اما امسال تا همین لحظه هم کوپا دل ری را از دست داده‌اند و هم در سوپرکاپ به جایی نرسیدند تا ۲ جام را از دست داده باشند.

رئال مادرید امسال تا این لحظه ۸ شکست در همه رقابت ها داشته که بیشتر از ۷ شکست در تمام ۵۱ بازی فصل گذشته است. آن‌ها در ماه ژانویه مقابل بیلبائو، آلکویانو و ‌لوانته باخته‌اند و با اوساسونا هم مساوی کرده‌اند. رئالی‌ها در ماه ژانویه تنها سلتاویگو و آلاوس را برده‌اند که نشان می‌دهد ژانویه اصلا برای آن‌‌ها خوش یمن نبوده.

نتایج رئال مادرید تنها مشکل سفیدپوشان نبود و آن‌ها با چند مسئله نقل و انتقالاتی مثل تمدید قرارداد با لوکا مودریچ، سرخیو راموس و لوکاس وازکس دست و پنجه نرم می‌کردند. معضلی که به خصوص در مورد راموس و لوکاس همچنان ادامه دارد. مارتین اودگارد و لوکا یوویچ هم در ژانویه از رئال جدا شدند و در تیم‌های جدید خود می‌درخشند؛ بازیکنانی که البته جایی در تفکرات زیدان نداشتند.

در نهایت یکی دیگر از اتفاقات بدی که برای رئالی‌ها رخ داد، توفان فیلومنا بود که باعث شد آن‌ها هم خسته به محل برگزاری بازی با بیلبائو در نیمه نهایی سوپرکاپ برسند و مغلوب شوند. ژانویه بالاخره تمام شد؛ آیا فوریه می‌تواند برای رئال آغاز درخشش در فصل جاری باشد؟

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها