|
کدخبر: 149977

پاکدل: شکست پرسپولیس برای آلومینیوم افتخار است

مهاجم تیم آلومینیوم اراک می‌گوید لطف خدا شامل حالش شده و ضربات را گل می‌کند.

فوتبال پاکدل: شکست پرسپولیس برای آلومینیوم افتخار است

حامد پاکدل بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر درباره گلی که به ثمر رساند بیان کرد: این خواست خدا بود که پیروز شویم و من هم گل بزنم. همیشه خداوند لطفش شامل من می‌شود. این را به فال نیک می‌گیرم که جواب زحماتم را خدا به من می‌دهد و همیشه او را شکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برد امروز نتیجه کار گروهی و همدلی و غیرت بچه ها است. همه پشت هم هستیم و خوب بازی می‌کنیم و من هم به عنوان مهاجم زحمات آنها را به ثمر می‌نشانم. خداراشکر که این اتفاق افتاد و باعث شد تیم خوب پرسپولیس را شکست بدهیم.

مهاجم آلومینیوم همچنین گفت: پرسپولیس تیمی نیست که بگوییم ضعیف است. این تیم باخت نداشت و نام بزرگی هم دارد. شکست دادن این تیم برای آلومینیوم اراک یک افتخار است و بابت برد خداراشکر می‌کنم.

پاکدل با اشاره به نقش هواداران و حمایت های آنها تاکید کرد: مردم اراک و هواداران به من لطف دارند. دست تک تک آنها را می‌بوسم و از آنها ممنونم که تیم و من را حمایت می‌کنند.

وی درباره گلی که به زیبایی وارد دروازه لک کرد، گفت: ما روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم. سانتر وقتی خوب باشد، می‌شود ضربه خوب زد. امید خوب سانتر کرد و من هم ضربه سر زدم.

پاکدل درباره احتمال جدایی اش از آلومینیوم در نیم فصل افزود: تا نیم فصل باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر