|
کدخبر: 149763

نویدکیا: با باخت استقلال هر دو تیم دنبال سه امتیازند

محرم نویدکیا می گوید باخت استقلال سبب شده تا هم سپاهان و هم صنعت نفت به دنبال پیروزی و کسب امتیازات کامل بازی روز آینده باشند.

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان که به نشست خبری در آبادان پیش از مصاف روز آینده برابر صنعت نفت نرسید، با انتشار فایلی ویدئویی در مورد این بازی صحبت کرد و گفت: قطعا بازی خیلی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. براساس جدول رده بندی، تیم های دوم و سوم لیگ با هم بازی می کنند. با توجه به باختی که استقلال روز گذشته آورده است، برای هر دو تیم مهم است که برنده بازی باشند.

او سپس در مورد کیفیت صنعت نفت بیان کرد: امسال واقعا خیلی خوب تا حالا پیش آمده است و بردهای خیلی خوبی آورده است. واقعا نتایج این تیم ایده آل بوده است. به خاطر همین نمی تواند تیم ضعیفی باشد و بازی سنگینی مقابل این تیم داریم. از لحاظ فوتبالی در ضدحملات خیلی خوب هستند؛ ۴ ، ۵ خط جلویی آنها فوق العاده بازی می کنند و این می تواند برای ما خطرناک باشد.

نویدکیا بخش بعدی حرف هایش را به صحبت در مورد سپاهان اختصاص داد و افزود: اما ما هم شرایط‌مان روز به روز بهتر می شود. از لحاظ فوتبالی داریم به شرایط نسبتا خوبی می رسیم. بازی قطعا سختی است و همه بازیکنان ما باید کامل آماده بازی باشند تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.

او سپس به نفرات در دسترس تیمش برای بازی روز آینده اشاره کرد و گفت: خدا را شکر غیر از مصدومان قبلی، مصدوم جدیدی نداریم و فقط سروش رفیعی کمی در زانویش احساس خوب و خوشایندی ندارد. با این حال روز گذشته با تیم تمرین کرد و امروز هم تمرین خواهد کرد و فردا تصمیم خواهیم گرفت که از او استفاده کنیم یا خیر. مشکل دیگری نیست و می رویم که یک بازی خوب مقابل صنعت نفت داشته باشیم.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر