|
کدخبر: 146331

تاتنهام گرت بیل را به رئال پس می دهد

در انگلیس ادعا می کنند که تاتنهام به هیچ وجه بند خرید قطعی گرت بیل را فعال نخواهد کرد.

گرت بیل پس از دو سال نیمکت نشینی در رئال مادرید و عدم توجه زین الدین زیدان به وی تصمیم گرفت به تاتنهام برگردد. تابستان انسال رئال او را قرضی به تاتنهام داد و بند قطعی شدن قرارداد او نیز گنجانده شده است.

عملکرد بیل در تاتنهام اما در سطح انتظارات نبوده و او تنها توانسته سه گل به ثمر برساند. بیل دو هفته پیش و در جریان بازی با استوک سیتی مصدوم شد و یک ماه به دور از میادین خواهد ماند و مشخص نیست که پس از بهبودی شرایط و فرم او بهتر خواهد شد یا خیر. بیلا هرگز نتوانسته به ترکیب اصلی تاتنهام برسد و رویای مثلث او کنار هری کین و سون هیونگ مین نیز رنگ باخته است. به نظر می رسد ژوزه مورینیو نیز اعتقادش به بیل را از دست داده باشد.

طبق ادعای میرر، گرت بیل تابستان ۲۰۲۱ به رئال پس داده خواهد شد و او مشخص نیست که در سال پایانی قراردادش با رئال چه سرنوشتی خواهد داشت. به یک تیم دیگر قرض داده می شود یا برای رئال بازی خواهد کرد.

رئال با احتساب مالیات باید ۴۰ میلیون یورو دستمزد او را پرداخت کند که در شرایط اقتصادی فعلی، بدترین اتفاق ممکن خواهد بود. بعید است باشگاهی حاضر شود برای گرت بیل همیشه مصدوم و نا آماده پیشنهاد بدهد و مهمتر اینکه چنین دستمزدی را تقبل کند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر