|
کدخبر: 146403

لمپارد: انتظار چنین فشاری را در چلسی داشتم

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی قصد دارد به بازیکنان جوان در دیدار مقابل مورکامب میدان دهد.

فوتبال لمپارد: انتظار چنین فشاری را در چلسی داشتم

چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد در هفته های اخیر نتایج چندان خوبی نگرفته و حتی اخباری در مورد احتمال برکناری این سرمربی انگلیسی شنیده شده است. فرانک لمپارد در نشست خبری قبل از دیدار مقابل مورکامب در جام حذفی انگلیس حاضر شده و مدعی شد رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار این باشگاه قرار دارد.

فرانک لمپارد گفت: "اگر قانونی وجود داشته باشد، باید برای همه انصاف رعایت شود. ما همان کاری را انجام می دهیم که از سوی مدیران لیگ برتر به ما گفته شده و ما باید در قبال خود مسئول باشیم. ما به بازی کردن ادامه می دهیم، اما رعایت پروتکل های بهداشتی باید در اولویت قرار گیرد.

در جام حذفی همیشه شرایطی خاصی وجود دارد و حضور بازیکنان ناشناخته در تیم های دیگر شرایط را دشوار می سازد، پس با توجه به فرم و شرایط فعلی، باید بیشتر مراقب باشیم. وقتی هدایت چلسی را بر عهده گرفتم انتظار چنین فشاری را داشتم و وقتی همه چیز خوب پیش می رود، بیشتر نگران می شوم، زیرا نگران آنچه در گوشه و کنار رخ می دهد هستم. من عاشق انجام کاری هستم که انجام می دهم و هرگز انتظار نداشتم همه چیز برایم آسان پیش برود. ما آنجورین و لیورامنتو تونیس ، لوئیس بت و هنری لارنس را برای حصور در لیست تیم اصلی فراخوانده ایم. این یک تجربه بزرگ برای آنها بوده و این کاری است که من می خواستم انجام دهم."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها