|
کدخبر: 143651

سولسشر: صحبت درباره قهرمانی خیلی زود است

سولسشر سرمربی یونایتد با اینکه تیمش اخیرا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فصل معرفی شده می گوید صحبت کردن درباره قهرمان لیگ برتر زودهنگام است.

منچستریونایتد روز شنبه در حالی به مصاف لستر می رود که در صورت پیروزی می تواند به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کند. اما اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم می گوید تیمش به تلاش برای بهتر شدن ادامه می دهد و صحبت کردن درباره قهرمان لیگ را زودهنگام می داند.

شاگردان سولسشر یک امتیاز کمتر از لستر دارند و البته یک بازی هم کمتر از این تیم انجام داده اند. پیروزی در بازی روز شنبه یونایتد را به رتبه دوم جدول می رساند و فاصله اش با لیورپول صدرنشین را به تنها دو امتیاز کاهش می دهد. درخشش اخیر یونایتد در هفت بازی اخیر در لیگ برتر باعث شده عده زیادی از کارشناسان این تیم را از شانسهای غیرمنتظره قهرمانی قلمداد کنند.

سولسشر در آستانه بازی با لستر در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل لیگ برتر گفت: " در هر حال همیشه حول و حوش منچستریونایتد سر و صدا وجود دارد. هدف ما اما این است که به عنوان تیم پیشرفت کنیم. ما باید هر بازی فقط به همان بازی فکر کنیم. رویکرد اصلی ما همین است".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت: " اگر تیمی بخواهد در پایان فصل برای فتح چیزی تلاش کند باید این مسیر را طی کند. به همین خاطر است که ما الان در این باره اصلا صحبت نمی کنیم. تنها چیزی که برایمان مهم است و درباره اش صحبت می کنیم این است که روز به روز بهتر بشویم و مقابله با وضعیتهای مختلف را یاد بگیریم".

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها