|
کدخبر: 144152

درک می کنم صلاح به رئال یا بارسلونا برود

بازیکن سابق لیورپول معتقد است محمد صلاح حق دارد که روزی این باشگاه را ترک کرده و به اسپانیا برای ادامه فوتبالش برود.

ستاره ۲۸ ساله مصری باشگاه لیورپول که در انتهای فصل قدم در ۲۹ سالگی خواهد گذاشت، از زمان حضورش در این تیم عملکرد درخشانی داشته است و تا سال ۲۰۲۳ با قرمزها قرارداد دارد.

او سالانه ۱۲ میلیون یورو دستمزد می گیرد و از این حیث شماره یک لیورپول است با این حال رقم دستمزد او نسبت به بازیکنانی چون داوید دخیا(۲۳ میلیون یورو)، کوین دی بروینه(۱۹ میلوین یورو)، رحیم استرلینگ(۱۸ میلیون یورو) و پل پوگبا(۱۷ میلیون یورو) بسیار کمتر است و در واقع با ستاره های بزرگ تیم های دیگر لیگ برتر فاصله ای زیاد دارد. مساله ای که شاید باعث تحریک او برای جدایی شود.

او در مصاحبه اخیر خود با آاس تایید کرد که در مورد آینده همه چیز به باشگاه بستگی دارد و این یعنی باید پیشنهاد تمدید خوبی ارائه شود تا او به ماندن ترغیب شود. گفته می شود مقصد بعدی او یا رئال است یا بارسلونا.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول روز گذشته گفت که تنها دلیل صلاح برای ترک لیورپول، بدی آب و هوای انگلیس خواهد بود.

دنی مرفی بازیکن سابق لیورپول در این مورد حق را به صلاح می دهد. او به دیلی میل گفت: « امشب ۲۰۰۰ هواداری که به آنفیلد برای تشویق تیم برابر وست بروم می روند، باید به خوبی از صلاح حمایت کنند. هر کسی به خاطر مصاحبه اخیر او انتقاد و اعتراضی کند، کار درستی انجام نداده است.

در آن مصاحبه صلاح تنها گفت که نمی تواند آینده اش را در لیورپول تضمین کند و اینکه درهای رئال و بارسا را کاملا روی خودش نبست. او نگفت که حتما لیورپول را ترک می کند.»

مرفی ادامه داد: « هواداران طبیعی است که دوست داشته باشند ستاره های محبوب شان همیشه در مصاحبه ها بگویند تا پایان فوتبال برای لیورپول بازی خواهند کرد و تمام شایعات را رد کنند ولی باید از نگاه صلاح نیز به این قضیه توجه کرد. او متولد انگلیس نیست و شاید او و خانواده اش بخواهند به کشوری با آب و هواری گرم تر نقل مکان کنند. من قطعا اگر در لیورپول جایگاه تضمین شده صلاح را داشتم، همیشه برای این تیم بازی می کردم اما در این دوران طبیعی است که یک فوتبالیست خارجی دوست نداشته باشد همه فوتبالش در انگلیس بماند.

معتقدم فوتبالیست ها را باید بر اساس عملکردشان در زمین ارزیابی کرد و از این حیث هیچکس نمی تواند از صلاح انتقاد کند. من تصمیم احتمالی او برای رفتن به رئال یا بارسا را درک می کنم.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها