|
کدخبر: 145975

چرا توماس توخل سرمربی چلسی نشد؟

رفتارهای خاص توماس توخل مانع انتقال او به رختکن استمفوردبریج شد.

شکست سنگین در خانه برابر منچسترسیتی باعث شد اخبار و شایعات زیادی در مورد احتمال برکناری فرانک لمپارد شنیده شود و نام هایی چون توماس توخل، مکس آلگری و آندری شوچنکو به عنوان نامزدهای احتمالی جانشینی او مطرح شدند. البته در نهایت این اتفاق رخ نداده و به نظر می رسد مدیران چلسی قصد دارند حداقل چند بازی دیگر نیز به سرمربی جوان فرصت بدهند.

توماس توخل پس از برکناری از سمت سرمربیگری دورتموند در سال ۲۰۱۷ نیز از نامزدهای پذیرش هدایت چلسی بود، اما در آن مقطع نیز این اتفاق رخ نداده بود. اخیرا نیز به مدیران چلسی اخطار داده شده بود که توماس توخل نیز ممکن است به اندازه کونته یا ژوزه مورینیو دردسرساز شود.

طبق ادعای نشریه تلگراف، توماس توخل در دوران حضور در پاری سن ژرمن مشکلات و حواشی قابل توجهی با بازیکنان و اعضای مدیریتی داشت و اعضای هیئت مدیره چلسی می ترسیدند این اتفاق در لندن نیز تکرار شود. چلسی در چند سال اخیر مشکلات فراوانی را با مورینیو و کونته تجربه کرده و نمی خواستند این موضوع در مورد توماس توخل نیز تکرار شود. فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی و اسطوره این باشگاه رابطه ای خوب و مستحکم با مدیران باشگاه داشته و به همین دلیل رومن آبراموویچ تصمیم گرفت دوباره به او فرصت بدهد. در کل رفتار پرحاشیه توماس توخل در سالهای اخیر باعث شد چلسی از استخدام او صرف نظر کند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها