|
کدخبر: 145726

توپ و تشر در پاریس؛ نخندید، جدی تمرین کنید!

اولین جلسه تمرینی مائوریتسیو پوچتینو در پاری سن ژرمن بسیار جدی برگزار شده است.

فوتبال توپ و تشر در پاریس؛ نخندید، جدی تمرین کنید!

در دوران حضور توماس توخل در پاری سن ژرمن، شایعاتی مبنی بر عدم کنترل رختکن توسط این سرمربی آلمانی و نارضایتی برخی ستاره ها از شرایط شنیده شده بود. حتی گاه و بیگاه شاهد اعتراض علنی بازیکنان از جمله کیلیان امباپه بودیم و به نظر می رسید توماس توخل به طور کامل بر اوضاع مسلط نیست. اما در حال خاضر و با حضور مائوریتسیو پوچتینو، شرایط در حال تغییر است.

سرمربی جدید پاری سن ژرمن که به علت دوران حضور در ترکیب این تیم به زبان فرانسوی نیز مسلط است، دو روز قبل معارفه شد و خیلی سریع نیز زمام امور را در دست گرفت. کنترل این تعداد ستاره در رختکن پاری سن ژرمن کار آسانی نیست و به نظر مائوریتسیو پوچتینو از همین ابتدای کار با جدیت وارد عمل شده است.

نشریه لوپاریزین مدعی شد مائوریتسیو پوچتینو در دقایقی از تمرین به بازیکنان تذکر داده شرایط را جدی تر بگیرند و با فریاد گفته: "اینقدر نخندید و جدی تر تمرین کنید."

همچنین در ادامه این سرمربی ۴۸ ساله و آرژانتینی خواهان افزایش سرعت و پرس بازیکنان و همچنین حرکات تند و سریع برای رهایی از یارگیری بازیکنان حریف شده است.

این در حالیست که اکانت رسمی باشگاه پاری سن ژرمن تصویری از پوچنینو در آغوش نیمار و خوش و بش این دو عنصر مهم باشگاه منتشر کرده، اما به نظر می رسد سرمربی آرژانتینی در همین ابتدای کار قصد دارد قدرت خود را نشان داده و کنترل رختکن را در دست گیرد.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها