|
کدخبر: 144465

برترین‌های فوتبال قرن ۲۱ معرفی شدند

ستاره پرتغالی یوونتوس و سرمربی منچسترسیتی عناوین برترین‌های قرن ۲۱ را از نگاه گلوب ساکر به‌دست آوردند.

پانزدهمین مراسم «گلوب ساکر» برای انتخاب بهترین‌های فوتبال در سال ۲۰۲۰ و نیز قرن بیست‌ویکم در دُبی برگزار شد که کریستیانو رونالدو با سبقت از لیونل مسی و محمد صلاح، جایزه بهترین بازیکن قرن ۲۱ را دریافت کرد.

کریستین-رونالدو

همچنین روبرت لواندوفسکی جایزه بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۰ گلوب ساکر را به‌دست آورد. هانس فلیک سرمربی بایرن مونیخ هم بالاتر از یورگن کلوپ و جیان پیرو گاسپرینی، بهترین مربی سال ۲۰۲۰ از دید هیات انتخاب لقب گرفت.

رابرت-لوواندوفسکی

کریستیانو رونالدو ، پپ گواردیولا، روبرت لواندوفسکی، هانسی فلیک، در سایر بخش‌ها هم بایرن مونیخ با کسب ۴۴ درصد آرا و بالاتر از لیورپول و رئال مادرید، به‌عنوان بهترین باشگاه سال ۲۰۲۰ انتخاب شد. ژرژ مندس هم بهترین مدیر برنامه بازیکنان در قرن ۲۱ شد.

رئال-مادرید

باشگاه رئال مادرید همچنین بالاتر از الاهلی مصر، بارسلونا و بایرن مونیخ، جایزه بهترین باشگاه سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۰ را به‌دست آورد. همچنین پپ گواردیولا گوی سبقت را از زین‌الدین زیدان، سر الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو ربود و بهترین سرمربی قرن لقب گرفت.

کریستیانو رونالدو ، پپ گواردیولا ، روبرت لواندوفسکی ، هانسی فلیک، باشگاه الاهلی مصر هم جایزه برنده عناوین خاورمیانه را از آنِ خود کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها