|
کدخبر: 143759

بیلد و تکذیب یک شایعه در مورد مدافع بایرن مونیخ

بیلد مدعی شد دو باشگاه منچستریونایتد و منچسترسیتی هنوز مذاکرات خود را برای جذب داوید آلابا آغاز نکرده‌اند.

یکی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی طی ماه های گذشته به ستاره اتریشی باشگاه بایرن مونیخ یعنی داوید آلابا مربوط بوده است؛ این بازیکن که به نوعی آچار فرانسه باواریایی‌ها طی سال های گذشته به حساب آمده، راضی به تمدید قرارداد با بایرن‌مونیخ نمی شود و به نظر می رسد که با وجود تلاش های این باشگاه، او قصد دارد چالش جدیدی را در ادامه فوتبال خود تجربه کند. همچنین طی روزهای اخیر الیور کان نیز به نوعی جدایی آلابا از جمع باواریایی ها را تایید کرد.

قرارداد ستاره اتریشی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و به نظر می رسد که باشگاه بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد به جای از دست دادن رایگان آلابا، با دریافت مبلغی این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند؛ اتفاقی که اصلا بعید نیست رخ دهد.

طی روزهای گذشته برخی منابع گزارش دادند که دو باشگاه منچستر یونایتد و منچستر سیتی به شدت شرایط جذب ستاره اتریشی را بررسی می‌کنند و حتی مذاکرات خود را هم با مدیر برنامه‌های این بازیکن یعنی پینی زهاوی آغاز کرده اند. اما در همین ارتباط کریستین فالک، خبرنگار مطرح و معتبر بیلد مدعی شده که هیچگونه مذاکره‌ای بین دو تیم شهر منچستر و مدیر برنامه‌های آلابا صورت نگرفته و از طرف دیگر خود این بازیکن نیز انتظار دارد که تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا و چلسی نیز به او پیشنهاد بدهند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها