|
کدخبر: 134398

ستاره هلندی به ترکیب یوونتوس باز می گردد

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس تا مدتی دیگر قادر به حضور در ترکیب این تیم خواهد بود.

فوتبال ستاره هلندی به ترکیب یوونتوس باز می گردد

یوونتوس در فصل جای نتایج پرفراز و نشیبی گرفته و هنوز به فرم ایده آل و همیشگی نرسیده است. مصدومیت های متوالی خصوصا در خط دفاعی یکی از مشکلات آندره پیرلو در همین بدو آغاز کار بوده و حالا و طبق ادعای سایت گل، ماتیس دی لیخت به زودی می تواند به طور کامل و بدون هیچ مشکلی در ترکیب بیانکونری قرار گیرد.

ماتیس دی لیخت از اواسط فصل قبل از ناحیه شانه دچار مشکل شده بود، اما او ترجیح داد تا پایان فصل برای یوونتوس بازی کرده و هنگام تعطیلات تابستانی شانه خود را به تیغ جراحی بسپارد. به همین علت ماتیس دی لیخت در هفته های ابتدایی فصل غایب بود و حالا بعد از سپری شدن تعطیلات بازی های ملی، دیگر مشکلی برای همراهی تیمش نخواهد داشت.

یوونتوس در این مدت شاهد آسیب دیدگی دیگر عناصر دفاعی خود از جمله جورجو کیه لینی، لئوناردو بونوچی و مریح دمیرال نیز بود و حالا بعد از هفته ها احتمالا پیرلو ترکیب کامل خط دفاعی خود را در اختیار خواهد داشت. ماتیس دی لیخت فصل گذشته و بعد از انتقالی پر سر و صدا از آژاکس به یوونتوس، شروع چندان خوبی در تورین نداشت و مورد انتقاد رسانه ها و هواداران نیز قرار گرفت، اما رفته رفته به فرم ایده آل نزدیک شده و در اواخر فصل به یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب تیمش تبدیل شد

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر