|
کدخبر: 143390

۳ ایرانی در جمع برترین لژیونرهای آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نام سه ملی‌پوش فوتبال ایران را در جمع لژیونرهای برتر هفته این قاره قرار داده است.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق روال معمول اقدام به معرفی لژیونرهای برتر این قاره در یک هفته گذشته کرده است و از مخاطبانش خواسته است به بهترین بازیکن رای بدهند.

در این نظرسنجی، نام سردار آزمون، علی قلی زاده و مهدی طارمی سه بازیکن ملی پوش ایران هم دیده می‌شود.

آزمون در دیدار تیم زنیت روسیه مقابل اسپارتاک یک گل زد، ۷۲ درصد دقت پاس داشت و در ۱۰ رویارویی برنده شد.

سایت درباره سردار آزمون نوشت: «یک بازی دیگر و یک گل دیگر برای بازیکن اصلی تیم ملی ایران که با ۱۱ گل از ۱۴ بازی در لیگ روسیه، به تعطیلات زمستانی رفت و هیچکس بیش از او در لیگ روسیه گل نزده است.»

علی قلی زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا بلژیک در بازی با اندرلخت ۹۰ دقیقه در زمین بود که یک گل زد و ۷۶ درصد دقت پاس داشت. سایت AFC درباره این هافبک ایرانی نوشت: «علی قلی زاده دیگر بازیکن ایرانی که به صورت منظم برای شارلوا بازی می‌کند؛ کسی که یک گل دراماتیک مقابل اندرلخت غول بلژیک به ثمر رساند. این دومین گل قلی زاده در چهار روز بود.»

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در بازی گذشته این تیم مقابل ناسیونال یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد. سایت کنفدراسیون آسیا درباره او نوشت: «مهدی طارمی مهاجم ایرانی باوجود عدم گلزنی در بازی با ناسیونال به لیست ما بازگشت. او یک پاس گل برای موسی ماره‌گا هم تیمی خود فراهم کرد و در هشت مسابقه، چهار گل و یک پاس گل داشته است.

منبع: مهر

ارسال نظر