|
کدخبر: 142126

حمایت برخی هواداران ایرانی از حریف آسیایی پرسپولیس!

رفتار عده‌ای از هواداران فوتبال در ایران باعث شده باشگاه اولسان کره‌جنوبی از این شرایط نهایت بهره را ببرد و هواداران ایرانی ضد پرسپولیس را با خود همراه کند.

فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۹ آذر در دوحه برگزار می‌شود و پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی برابر هم به میدان می‌روند.

بعد از مشخص شدن اولسان به عنوان حریف پرسپولیس، عده‌ای از هواداران فوتبال ایرانی که طرفدار تیم‌های دیگری به جز پرسپولیس هستند، به حمایت از تیم کره‌ای در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام پرداختند؛ اتفاقی که در ابتدا برای این باشگاه کره‌ای هم عجیب و دور از ذهن بود.

رفته رفته این باشگاه کره‌ای در صفحه رسمی خود با هواداران ایرانی ارتباط برقرار کرده و در یک پست به آنها سلام کرده و به نظر می‌رسد این اقدام گروهی از هواداران ایرانی به دل تیم کره‌ای نشسته است.

کار به اینجا ختم نشده است و در دو پست آخر این باشگاه کره‌ای به زبان فارسی برای هواداران ایرانی یک مسابقه ایجاد شده تا تعداد هواداران ایرانی طرفدار اولسان بالا برود. این اقدام در خود رسانه‌های کره‌ای نیز اتفاق عجیبی بود و خیلی از رسانه‌های کره‌ای اعلام کردند که به نظر می‌رسد حساب رسمی این باشگاه هک شده است!

این تیم کره‌ای از هواداران ایرانی خواسته ابتدا حساب رسمی باشگاه اولسان را دنبال کنند و در ادامه با هشتگ اولسان و لیگ قهرمانان آسیا، شعارها و عکس‌های خودشان را به زبان کره‌ای آپلود کنند و در صورتی که اولسان در فینال برنده شود ۵ دست پیراهن این باشگاه بین هواداران قرعه کشی می‌شود.

البته کری‌های فوتبالی در بیشتر جاهای فوتبال دنیا وجود دارد و مثلا یک هوادار اتلتیکومادرید از قهرمانی رئال مادرید خوشحال نمی‌شود ولی این حجم از حمایت از تیم مقابل را در کشورهای دیگر نمی‌بینیم که باعث شود به اصطلاح تیم رقیب از آب گل آلود ماهی بگیرد و سعی در جذب هواداران ایرانی، ارائه مسابقه و سرگرم کردن آنها کند تا در فینال با حذف نماینده آن کشور، تنها ۵ عدد لباس بین آنها قرعه کشی شود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها