|
کدخبر: 141347

پرسپولیسی‌ها پیش از اعزام به قطر چه گفتند؟

برخی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از اعزام به قطر صحبت‌هایی را بیان کردند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ایران تا ساعتی دیگر برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، کشورمان را به مقصد قطر ترک خواهد کرد.

سعید آقایی بازیکن تیم پرسپولیس پیش گفت: برای تیمی که قصدش قهرمانی است فرقی نمی‌کند با کدام تیم بازی کند. تمرکز کردیم تا برابر هر تیمی که به میدان رفتیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و برای بازی هم آماده هستم. امیدواریم و انگیزه داریم تا برای قهرمانی بجنگیم.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس بیان کرد: بازی مهمی در فینال آسیا داریم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی برگردیم. هر تیمی که برابر ما قرار بگیرد قابل احترام است و از آن طرف ما هم پرسپولیس قهرمان ۴ دوره رقابت‌های لیگ و فینال آسیا هستیم و ان شاالله با جام بر می‌گردیم. تلاش و همه شرایط خوب بوده است. تقابل امکانات و ثروت مقابل غیرت و تعصب ایرانی است و امیدوارم با جام بازگردیم.

سیامک نعمتی بیان کرد: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و همه با انگیزه است و به امید اینکه یک اتفاق خوب در قطر رخ دهد و بتوانیم با دست پر برگردیم. حریف ما تا ظهر امروز مشخص می‌شود و می‌توانیم در چند روز آتی آنها را آنالیز و بازی خوبی را در فینال به نمایش بگذاریم. وضعیت خودم و تیم خوب است و ان شاالله با جام به تهران بازگردیم.

کمال کامیابی نیا گفت: ۲ بازی ما در لیگ لغو شد، اما در چند وقت اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و دل مردم را شاد کنیم. وضعیت خودم خوب است و نسبت به دو سال گذشته انگیزه مان هزار برابر افزایش یافته و امیدوارم با جام برگردیم. کسب جام برای فوتبال کشورمان و لیگ ما بسیار خوب است و همه آرزو دارند به فینال آسیا بروند و امیدوارم این شانس را به راحتی از دست ندهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها