|
کدخبر: 141259

نفرین علی دایی، ول کن حقیقی نیست!

علیرضا حقیقی دروازه بان با تجربه گل گهر باز هم در مهار پنالتی ناکام بود.

فوتبال نفرین علی دایی، ول کن حقیقی نیست!

روز دوم از هفته ششم رقابت های لیگ برتر، امروز با برگزاری ۴ مسابقه ادامه یافته است که در یکی از این دیدارها، صنعت نفت و گل گهر در آبادان به مصاف هم رفته اند.

در این دیدار ابتدا گادوین منشا با یک ضربه دیدنی دروازه صنعت نفت را باز کرد و در نیمه دوم آبادانی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که طالب ریکانی کاپیتانی صنعت نفت با فریب دادن علیرضا حقیقی، گل تساوی صنعت نفت را به ثمر رساند.

نکته جالب در مورد علیرضا حقیقی، حسرت ۱۴ ساله او برای مهار یک ضربه پنالتی در رقابت های لیگ برتر است. این سنگربان باتجربه ه پس از آنکه در اولین تجربه بازی خود در لیگ برتر در ۱۸ سالگی با لباس پرسپولیس موفق به مهار ضربه پنالتی علی دایی شد، هیچ ضربه پنالتی دیگری را مهار نکرده است.

حقیقی که پس از جدایی از پرسپولیس در تیم هایی نظیر ماریتیمو و پنافیل پرتغال بازی کرد، در طول دورانی که در لیگ برتر حضور داشته است، از ۱۶ ضربه پنالتی که به سمت دروازه او شلیک شده ۱۴ ضربه در چارچوب بوده که هر ۱۴ ضربه گل شده است. آن ۲ مورد دیگر توسط خود بازیکنان حریف از دست رفته است.

به هر حال به نظر می رسد مهار پنالتی علی دایی برای علیرضا حقیقی خوش یمن نبوده چرا که این سنگربان پس از آن، در مهر ضربات پنالتی ناموفق بوده است. البته حقیقی در بازی های ملی نیز در ضربات پنالتی خوب کار نکرده است.

در دیدار ایران و عراق در جام ملت های آسیا در سال ۲۰۱۵ که به ضربات پنالتی کشیده شد، حقیقی موفق به مهار هیچ کدام از ۸ ضربه پنالتی که به سمت او زده بودند، نشد. البته حقیقی در جام حذفی موفق به مهر پنالتی شده ولی با گذشت ۱۴ سال، او هنوز در لیگ برتر هیچ ضربه پنالتی را مهار نکرده است.

 

منبع: صد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها