|
کدخبر: 140235

مرد سال جهان در رئال مادرید ماندنی است؟

هنوز مشخص نیست لوکا مودریچ فصل بعد نیز در رئال مادرید بازی کند یا خیر.

امروز نشریه مارکا مدعی شد لوکا مودریچ برای تمدید قرارداد و استمرار دوران حضور خود در رئال مادرید برای سال های آینده آماده مذاکره بوده و درخشش این هافبک ۳۵ ساله و کروات در هفته های اخیر موید آن بود که مودریچ هنوز هم می تواند در بالاترین سطح بازی کند.

این هافبک ۳۵ ساله در حال حاضر در آخرین سال قرارداد فعلی خود با رئال مادرید به سر می برد و در صورت عدم تمدید قرارداد، از ماه ژانویه می تواند در مورد انتقال از برنابئو به صورت قانونی با دیگر تیم ها مذاکره و توافق کند. اما عملکرد لوکا مودریچ در هفته های اخیر درخشان بوده و به نظر می رسد کادر فنی رئال مادرید برای تمدید با او به نتیجه نهایی رسیده است. او از ابتدای ماه نوامبر در شش بازی پیاپی در ترکیب ثابت بوده و همچنان یکی از مهره های مهم در رختکن محسوب می شود.

البته خود لوکا مودریچ اخیرا اعتراف کرد که آینده اش نامشخص است و البته نمی خواهد موضوع تمدید قرارداد ذهن او را درگیر سازد. لوکا مودریچ ماه گذشته در مصاحبه از تمایل خود برای ماندن در برنابئو پرده برداشت، اما تصدیق کرد که اختیار این تصمیم از دست او خارج است. این هافبک کروات در حال حاضر در انتطار چراغ سبز مدیران رئال مادرید برای تمدید قرارداد بوده و مشخص نیست تا چه زمان این انتظار برای لوکا مودریچ ادامه خواهد یافت.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها