|
کدخبر: 135329

مورد عجیب خرید جدید یونایتد؛ همچنان کرونا مثبت

باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که جدیدترین تست کرونای الکس تلس، خرید جدید این تیم که هم اکنون در اردوی تیم ملی برزیل به سر می‌برد مثبت شده است.

حدود سه هفته پیش بود که باشگاه منچستر یونایتد به شکل رسمی اعلام کرد خرید جدید و برزیلی این تیم یعنی الکس تلس به کرونا مبتلا شده و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد.

بهبودی مدافع برزیلی باعث شد که او برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی قطر به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شود. الکس تلس حتی در بازی دو روز پیش تیم ملی برزیل مقابل ونزوئلا در دقایق پایانی وارد زمین شد تا اینطور به نظر بیاید که او کاملاً ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است اما حالا خبر جدیدی درباره این مدافع منتشر شده است.

حالا اما وضعیت الکس تلس برای بازی برزیل برابر اروگوئه در هاله ای از ابهام قرار گرفته و فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده که او باید تست جدیدی بدهد. با این حال باشگاه منچستریونایتد تایید کرده که تلس با تست مثبت کرونا روبرو شده است. در بیانیه یونایتد پیرامون این موضوع آمده است: " این باشگاه در حال بررسی وضعیت الکس تلس است و در اواخر هفته وضعیت این مدافع را پس از بازگشت به منچستر ارزیابی خواهد کرد.

گزارش ها در برزیل نشان می دهد که تلس برای دومین بار از نظر تست Covid-۱۹ مثبت شده است

احتمالا سه شنبه شب در دیدار تیم ملی خود مقابل اروگوئه در مونته ویدئو غایب خواهد بود."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر