|
کدخبر: 134407

طارمی بالاتر از مهاجم تیم ملی سوئیس + عکس

ستاره ایرانی پورتو در نظرسنجی لیگ برتر پرتغال رای بیشتری نسبت به مهاجم سوئیسی بنفیکا به دست آورد.

مهدی طارمی پس از فرصت کمی که در ۶ هفته ابتدایی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر پرتغال برای بازی در پورتو به دست آورد، در دیدار اخیرشان مقابل پورتیموننسی از دقیقه ۳۱ جانشین ماتیوس اوریبه مصدوم شد که ۶۰ دقیقه حضور او در زمین موجب شد توانایی‌هایش را اثبات کند.

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پرتغال که با انگیزه زیادی پای به دیدار با پورتیموننسی گذاشته بود، ثانیه‌هایی پس از آغاز نیمه دوم توپ ارسالی از جناح راست زمین را با ضربه سر تماشایی تبدیل به گل کرد و در ادامه دیدار هم موقعیت‌های خطرناکی به وجود آورد.

مهاجم ایرانی پورتو در لحظات پایانی مسابقه با پورتیموننسی هم با توپ‌گیری در میانه زمین پایه‌گذار موقعیت جدی تیمش شد تا بتوانند گل سوم را بزنند و این دیدار را با سه امتیاز و برتری پُر گل پشت سر بگذارند که عملکرد طارمی در این دیدار موجب شد تا از سوی باشگاه‌اش به‌عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود.

طارمی پس از درخشش مقابل پورتیموننسی در نظرسنجی صفحه توئیتری لیگ برتر پرتغال برای انتخاب یک مهاجم در ترکیب تیم منتخب هفته قرار گرفت که از بین یک هزار و ۳۹۷ رای، در اتفاقی جالب به همراه هریس سفروویچ، مهاجم سوئیسی بنفیکا به‌صورت مشترک ۴۳/۵ درصد از آرا را به خود اختصاص دادند.

این اتفاق موجب شد تا از بین این دو نفر مجددا رای‌گیری شود که در نظرسنجی دور دوم، مهدی طارمی بیش از ۷۰ درصد آرا را از بین ۹۲۶ رای به خود اختصاص داد تا بالاتر از سفروویچ، مهاجم تیم ملی سوئیس و بنفیکا قرار گرفته و به تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر پرتغال هم راه پیدا کند.

طارمی+رتبه

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها