|
کدخبر: 133124

تساوی یک نیمه‌ای دیدار استقلال و مس

مصاف استقلال و مس رفسنجان در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در جریان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

این بازی که رضا جعفری قضاوتش را بر عهده داشت، در دقایق اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند یکدیگر را محک بزنند.

نخستین موقعیت جدی این بازی در دقیقه ۴ رخ داد. ارسلان مطهری با حضور در پشت محوطه جریمه مس رفسنجان، شوتی روانه دروازه حریف کرد که این توپ با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

بعد از این موقعیت، دو تیم فرصت چندانی برای تهدید دروازه یکدیگر به‌دست نیاوردند دو تیم در تلاش بودند تا بتوانند فرصت‌هایی برای نزدیک شدن به دروازه هم ایجاد کنند.

در ادامه استقلال در دقیقه ۱۸ روی یک ضربه کاشته، فرصت گلزنی داشت که ضربه وریا غفوری با اختلاف از بالای دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۲، مس رفسنجان روی یک ضربه کاشته صاحب یک فرصت خوب شد که سانتر بازیکن این تیم باعث شد دروازه استقلال به طور جدی تهدید شود. در ادامه یک ضد حمله برای استقلال شکل گرفت که سانتر مهدی قایدی از سمت چپ دروازه حریف، شوت فرشید اسماعیلی را به همراه داشت که این توپ با اختلافی کم از کنار دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت.

آبی‌پوشان پایتخت در ادامه بازی، سعی داشتند به دروازه مس رفسنجان نزدیک شوند اما فرصت‌های نصفه و نیمه این تیم راه به جایی نبرد.

استقلال در دقیقه ۲۸ روی کار ترکیبی ارسلان مطهری و هرویه میلیچ، صاحب یک فرصت خوب گلزنی شد که ضربه مطهری را دروازه‌بان مس رفسنجان مهار کرد.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، آبی‌پوشان فشار زیادی روی دروازه شاگردان محمد ربیعی آوردند اما مدافعان مس رفسنجان مانع از گلزنی حریف شدند.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل، ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در این بازی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و وحید هاشمیان مربی این تیم در استادیوم آزادی حضور داشتند و این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

همچنین احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمد و نظاره‌گر این دیدار بود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها