|
کدخبر: 130953

ماجرای مکالمه مجیدی با دو اسطوره پرسپولیس چیست؟

فرهاد مجیدی در رستوران علی دایی بود که با علی پروین هم تماس گرفت و با اسطوره پرسپولیسی ها صحبت کرد.

فوتبال ماجرای مکالمه مجیدی با دو اسطوره پرسپولیس چیست؟

فرهاد مجیدی اسطوره و سرمربی سابق استقلال در روزهای اخیر با دو اسطوره باشگاه پرسپولیس دیدار و به طور تلفنی مکالمه کرد. مجیدی که بعد از جدایی از استقلال به نظر از فوتبال فاصله گرفته ، چند شب قبل به رستوران علی دایی در کامرانیه رفت. دیداری که خیلی زود رسانه ای شده و عکس های این دو ستاره سابق فوتبال ایران در ابعاد گسترده ای منتشر شد.

اما آنچه امروز از این میهمانی کوچک بیرون آمده این است که مجیدی در زمان ملاقاتش با علی دایی ، تماس تلفنی با علی پروین هم داشته است. دلیل این تماس تشکر مجیدی از سرمربی سابق پرسپولیس بوده است.

علی پروین با اینکه بزرگترین اسطوره پرسپولیسی ها است اما همیشه حواسش به استقلال هست و همواره یکی از حامیان جدی این تیم بوده است به طوری که برخی از پیشکسوتان پرسپولیس بعد از ماجرای شکایت النصر از پرسپولیس که گفته می شد از تهران شارژ می شود ، نسبت به حمایت های ادامه دار پروین از استقلال انتقاد کردند. علی آقا اما هیچگاه از فلسفه اش پاپس نکشیده و همانطور که همیشه گفته ، از استقلال به عنوان تیم دومش حمایت کرده است.

حتی در دهه هفتاد که صحبت از حضور مجیدی در پرسپولیس شنیده می شد این خبر منتشر شد که پروین به خاطر استقلال و اینکه دیده است مجیدی استقلالی است حاضر به جذب او نشده است. حتی اگر این خبر یک داستان و افسانه سرایی در وصف مردانگی سلطان باشد اما اینکه در آن زمان ناصرحجازی ، یکی از استقلالی های محبوب پروین هم روی نیمکت این تیم می نشست ، قابل باور به نظر می رسد.

با این وجود و در عصر ارتباطات نیز مدارکی دال بر حمایت پروین از استقلال وجود دارد. یکی از آخرین آن ها ویدئویی است که چندی قبل از علی آقا منتشر شد و او ضمن انتقاد از مذاکره با استراماچونی حمایتی جدی از فرهاد مجیدی کرده بود: "من نمی دانم چرا استقلالی ها به جای حمایت از مجیدی که خوب هم نتیجه گرفته بود،در بدترین زمان ممکن با استراماچونی مذاکره کرده و به خودشان لطمه زدند."

موضوعی که باعث شد که مجیدی در شبی که در کنار دایی شام می خورد با سلطان پرسپولیس تماس بگیرد و بابت حمایتی که از او کرده تشکر کند. مجیدی در روزهایی که سرمربی استقلال بود و در روزهای دشواری که سپری کرد انتظار داشت که پشتیبانی بیشتری از سوی پیشکسوتان استقلال را پشت سر خودش ببیند اما به نظر او ، این پروین اسطوره پرسپولیسی ها بوده که جدی ترین حمایت را کرده است.

نتیجه مکالمه پروین و مجیدی را قطعا این دو نفر می دانند اما کسانی که آن شب نزدیک مجیدی بوده اند می گویند که پروین حسابی از سبک مربیگری مجیدی و بازی استقلال در زمان او تعریف کرده است. حرف هایی که از علی آقا و با توجه به علاقه اش به موفقیت مربیان جوان ایرانی موضوع بعیدی نیست.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها