|
کدخبر: 121520

دلیل سعادتمند برای بازگرداندن استراماچونی

مدیرعامل استقلال در حالی اسرار به بازگرداندن استراماچونی دارد که فدراسیون فوتبال قانون منع حضور مربیان و بازیکنان خارجی را وضع کرده است.

فوتبال دلیل سعادتمند برای بازگرداندن استراماچونی

مسئولان استقلال در حالی به قرارداد قبلی استراماچونی اشاره می‌کنند که فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام کرده قرارداد این مربی ایتالیایی فسخ شده و حضور او مستلزم عقد قرارداد جدید است. پس از استراماچونی، مجیدی به عنوان سرمربی انتخاب شد و طبق اعلام نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، این اتفاق به معنی فسخ قرارداد استراماچونی است و به دلیل قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی بازگشت این مربی به استقلال امکان‌پذیر نیست.

این ماجرا از دو حالت خارج نیست؛ یا سعادتمند به صورت رسمی و جدی با استراماچونی مذاکره کرده - موضوعی که او در هفته‌های گذشته آن را تکذیب می‌کرد- و امیدوار است که بتواند با تغییر قانون یا اضافه شدن بند و تبصره‌ای او را برگرداند که با توجه به قانون جدید و اظهار نظر صریح مسئولان فدراسیون امکان‌پذیر نیست.

وجه دوم موضوع، استفاده ابزاری از نام استراماچونی است. این مربی، همچنان محبوب هواداران استقلال است و سعادتمند که پیش از دیدار فینال با صحبت‌هایش تیم را به هم ریخته بود می‌خواهد با مطرح کردن نام استراماچونی، فشارها را کم کند و پشت نام این مربی پنهان شود.

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر