|
کدخبر: 121476

تیم جدید علیرضا حقیقی مشخص شد

علیرضا حقیقی با عقد قراردادی یک ساله به تیم گل گهر سیرجان پیوست تا شاگرد امیر قلعه نویی شود.

فوتبال تیم جدید علیرضا حقیقی مشخص شد

حقیقی که در هفته‌های گذشته به عنوان گزینه دروازه بانی پرسپولیس و سپس استقلال مطرح می‌شد، در حالی به گل گهر سیرجان پیوست که فصل گذشته را در قائمشهر سپری کرد و دوره موفقی را با پیراهن نساجی داشت.

حقیقی ۳۲ ساله پیش از حضور در نساجی به مدت ۷ سال در اروپا حضور داشت و در حالی به ایران برگشت که بسیاری تصور می‌کردند در پرسپولیس فوتبال خود را ادامه خواهد داد اما اوضاع به شکلی تغییر کرد که او ابتدا به نساجی رفت و حالا هم راهی سیرجان شده تا در تیم امیر قلعه نویی دروازه بانی کند.

این دروازه بان بلند قامت، سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ را دارد و در دوره‌ای سه ساله گلر شماره یک کارلوس کی روش در تیم ملی ایران بود و حالا تلاش می‌کند تا اوضاع را برای خود تغییر دهد و دوباره به پیراهن تیم ملی برسد.

علیرضا حقیقی در فوتبال اروپا پیراهن تیم‌های روبین کازان، اسپورتینگ، پنافیل، ماریتیمو، اسکیلستونا و سوندسوال را برتن کرد و ۲۳ بازی ملی نیز انجام داد.

گل گهر سیرجان که امیر قلعه نویی را روی نیمکت خود دارد، تاکنون علی اصغر عاشوری، محمد میری و حالا علیرضا حقیقی را به خدمت گرفته و تلاش می‌کند که به عنوان تیمی مدعی پای به لیگ بیستم بگذارد.

 

 

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط

ارسال نظر